Vandaag geopend: 00:00 - 23:59

vanaf US$ 149,00
vanaf US$ 37,74
vanaf US$ 89,90
Beoordeeld op 9 juli 2018

Een fijne Aziatische overdekte markt waar vooral veel vis maar ook beef wordt verkocht. De markt heeft een geweldige uitstraling en erg fotogeniek

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 15 oktober 2016 via mobiele applicatie

We aten hier veel dingen die we nog niet kenden. Fijn rondlopen en ontdekken, de verkopers kunnen best wat Engels en geven graag uitleg.

Datum van activiteit: oktober 2016
Beoordeeld op 26 augustus 2016 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk eten hier! Seafood word voor je ogen bereid op de grill, genoeg plekken om te zitten. Echt een lust voor het oog en de smaakpappilen.

Datum van activiteit: augustus 2016
Beoordeeld op 13 juli 2016

Wij zijn op zaterdag naar deze markt geweest. Het regende een beetje en dit is een overdekte markt, dus perfect. Het was erg leuk, met allemaal vis, fruit en andere soorten producten op de markt. Je loopt tussen de Japanse mensen die hier hun dagelijkse boodschappen doen. Erg leuk en gezellig.

Datum van activiteit: juli 2016
Beoordeeld op 9 juli 2016

Zeker leuk om doorheen te wandelen. Verse vis, allerlei japanse hapjes en veel kraampjes met japanse traditionele spulletjes. Niet al te groot...je jan er ook eten tussen locals...

Datum van activiteit: juli 2016