Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.909)
Beoordelingen filteren
1.909 resultaten
Waardering van reizigers
1.406
324
108
36
35
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.406
324
108
36
35
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.909 beoordelingen
14 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig hotel, wel prijzig maar super kamers, zeer goede service, zeer goede restaurants en ontbijt mogelijkheden. Zeer attent volle bediening. Japan & Ritz op zijn best !!! Ongelofelijk zicht op Tokyo vanuit de kamers. Zeer luxueus verblijf

Verbleef: augustus 2014, reisde met familie
Bedank petersG5233CV
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MasanoriHosoya, Hotel Manager van The Ritz-Carlton, Tokyo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juli 2015
Google-vertaling

Dear petersG5233CV,

Thank you for staying at The Ritz-Carlton, Tokyo and taking your time to write about your experience with us.

We are pleased to know you enjoyed our service and the view of Tokyo from your room.

Please do not hesitate to let us know should your travels bring you back to Tokyo, it will be our pleasure to welcome you again.

Warm regards,

Masanori Hosoya
Hotel Manager
The Ritz-Carlton, Tokyo

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
26 juli 2018 beoordeeld

  • Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
16 juli 2018 beoordeeld

  • Verbleef: juli 2018, reisde met familie
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Masato K, Manager van The Ritz-Carlton, Tokyo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juli 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
16 juli 2018 beoordeeld

  • Verbleef: juni 2018, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
14 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2018, reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken