Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.054)
Beoordelingen filteren
3.054 resultaten
Waardering van reizigers
1.543
1.210
226
58
17
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.543
1.210
226
58
17
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 3.054 beoordelingen
Beoordeeld op 25 april 2017

De kamer was goed het Hotel niet gemakkelijk te vinden. De dicht bijzijnde station is erg groot dus wel zoeken naar de juiste verbinding. Maar Google Maps biedt dan een goede uitkomst. Het personeel is goed behulpzaam en respectvol zoals denk ik overal in Japan.

Ik ben eerder in Riumeikan verbleven maar dit Royal Park Hotel heeft meer mogelijkheden met een uitstekend restaurant goed uitzicht over Tokyo en ruime kamers. Je moet goed kijken waar je boekt als je een aantal weken voor vertrek boekt heb je extra korting via Hotels.com.

Kamertip: Gerenoveerd en King dan heb je altijd een perfect uitzicht. Alle kamers zijn rustig Hotel begint op de 12de verdieping van het gebouw.
Datum van verblijf: februari 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank frisowiggers
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 december 2016

Mooi, modern hotel niet ver van de metro. Inchekken op de 24 verdieping, royaal en aardige personeel. Geeft ook een prettig gevoel.
De standaard kamer is vrij klein, maar wel compleet en degelijke aankleding.
In de buurt zijn er wel een aantal eetgelegenheid.

Datum van verblijf: december 2016
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Y0ngT
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 november 2016

Ten opzichte van het openbaar vervoer een goed gelegen hotel. Maar voor de prijs erg kleine kamers en matige service. OP zondagavond de bar dicht, een lege minibar en geen roomservices. Voor zo een hotel gewoon slecht.

Datum van verblijf: oktober 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
1  Bedank RuudW_13
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 maart 2016

hotel is erg centraal gelegen - toch vrij rustig - weinig buitenlawaai gezien alle kamers zich minstens 25 verdiepingen hoog bevinden. Kamers zijn naar de kleine kant maar bieden alle comfort nodig - onze kamer had een spectaculair uitzicht op tokyo. Keuze uit westers, chinees of japans ontbijt in 3 verschillende restaurants (wij hebben wel telkens het uitstekende westerse ontbijt genomen) - mooie lounge bar; wij probeerden ook het chinese restaurant en vonden het diner correct voor de prijs die we betaalden - vriendelijke concierge - er is ook een wellness, schijnt het, maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt - kortom, een mooi business hotel centraal in Tokyo

Kamertip: ik denk dat de meeste kamers een correct zijn en een goede 'view' op tokyo geven
Datum van verblijf: februari 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank bartHamme_Belgium
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 juni 2015 via mobiele applicatie

Prima service, prima personeel, kleine kamers.
Absoluut niet flexibele service voor late check out.
Snel betalen voor een langer dan 1 uur latere check out.
Als je dan de bus naar het vliegveld bestel, dan mag het ineens wel. Vreemd. Maar zal wel de cultuur zijn.

Datum van verblijf: juni 2015
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank IesK
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken