3 december 2016 beoordeeld

Mooi, modern hotel niet ver van de metro. Inchekken op de 24 verdieping, royaal en aardige personeel. Geeft ook een prettig gevoel.
De standaard kamer is vrij klein, maar wel compleet en degelijke aankleding.
In de buurt zijn er wel een aantal eetgelegenheid.

• Verbleef: december 2016, reisde met vrienden
14 november 2016 beoordeeld

Ten opzichte van het openbaar vervoer een goed gelegen hotel. Maar voor de prijs erg kleine kamers en matige service. OP zondagavond de bar dicht, een lege minibar en geen roomservices. Voor zo een hotel gewoon slecht.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
12 maart 2016 beoordeeld

hotel is erg centraal gelegen - toch vrij rustig - weinig buitenlawaai gezien alle kamers zich minstens 25 verdiepingen hoog bevinden. Kamers zijn naar de kleine kant maar bieden alle comfort nodig - onze kamer had een spectaculair uitzicht op tokyo. Keuze uit westers, chinees of japans ontbijt in 3 verschillende restaurants (wij hebben wel telkens het uitstekende westerse ontbijt genomen) - mooie lounge bar; wij probeerden ook het chinese restaurant en vonden het diner correct voor de prijs die we betaalden - vriendelijke concierge - er is ook een wellness, schijnt het, maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt - kortom, een mooi business hotel centraal in Tokyo

Kamertip: ik denk dat de meeste kamers een correct zijn en een goede 'view' op tokyo geven
  • Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
28 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima service, prima personeel, kleine kamers.
Absoluut niet flexibele service voor late check out.
Snel betalen voor een langer dan 1 uur latere check out.
Als je dan de bus naar het vliegveld bestel, dan mag het ineens wel. Vreemd. Maar zal wel de cultuur zijn.

Verbleef: juni 2015, reisde voor zaken
17 juli 2014 beoordeeld

Het hotel is zeer goed gelegen in het centrum van Tokyo. Hele rustig en zeer net. Voldoende kamers met een mooi uitzicht. Ontbijt is goed maar vrij duur. Beter om net buiten het hotel ontbijt te nemen. Is ook nog zeeg gezellig ook. Openbaar vervoer is op wandelafstand.

• Verbleef: juni 2014, reisde voor zaken