Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.444)
Beoordelingen filteren
2.444 resultaten
Waardering van reizigers
1.687
590
120
31
16
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.687
590
120
31
16
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 2.444 beoordelingen
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 14 september 2016 via mobiele applicatie

Dit grote hotel is in eerste instantie ontworpen door Frank Lloyd Wright en daarna herbouwd, dit is zeer indrukwekkend . Een wereld klasse hotel met prachtige kamers, lobby, winkels en vele restaurants. Een wereld klasse Frans restaurant. Ontbijtbuffet uitgebreid met zowel westerse en Japanse gerechten. Onberispelijke service, de beste die ik heb gezien in de wereld! Personeel zo beleefd.
Hotel locatie was gunstig gelegen naast Ginza district. Geweldige metro heeft toegang erg dichtbij. Ik had een onvergetelijk verblijf.

Bedank D5937WNcharless
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 13 augustus 2015

Niet het eerste hotel waar ik in Tokyo heb verbleven maar gedwongen hier naar uit te wijken omdat het nabij gelegen Conrad vol was. In het Imperial verblijven voor een groot deel Japanners wrsl door de historie van het hotel hoewel de kamers en de entourage ook wel enigszins gedateerd is. De kamers zijn relatief klein net als de badkamer. Het ontbijt is super en iedereen is zeer behulpzaam. Mijn eerste keus blijft het Conrad: het beste hotel ooit waar ik voor business heb mogen verblijven.

Kamertip: In een van de torens met uitzicht op het koninklijk paleis
Datum van verblijf: november 2014
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank John Z
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 augustus 2013

Klasse hotel met meer service dan een reiziger kan verwachten. Goede kamers, restaurants en het personeel is meer dan zeer voorkomend. Prijzig maar dat mag verwacht worden op dit niveau. Het ontbijt, de lunches en de diners zijn er in verschillende vormen en stijlen. Maar allen perfect.

Datum van verblijf: mei 2013
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank KN20132013
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 april 2013

Locatie, service en faciliteiten blijven zeer goed. De kamer viel dit keer echter echt tegen. Niet alleen te klein maar ook een oncomfortabel en hard bed. En 's nachts viel mij dit keer op dat je de buurman hoorde snurken, dus relatief gehorig. Kortom, ik denk dat de kamers echt een update nodig hebben met minimaal boxspring bedden van enig comfort. Daarnaast vond ik het teleurstellend te moeten betalen voor health club terwijl deze niet al te veel voorstelt. Kortom, hotel is iets gezakt qua beoordeling.

Datum van verblijf: april 2013
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank SavertFamily
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 4 oktober 2018

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken