Besparingsmelding! 29% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 29% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 153 per nacht.

Besparingsmelding! 46% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 46% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 117 per nacht.

HOTEL MYSTAYS Yokohama(Naka)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 53 per nacht.

Trip.com
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 60 per nacht.

Trip.com
  • Roomservice
Rakuten Travel
Zie aanbieding
Ai Hotel Yokohama(Naka)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
10 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie