Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.327)
Beoordelingen filteren
1.327 resultaten
Waardering van reizigers
1.099
145
44
20
19
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.099
145
44
20
19
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.327 beoordelingen
21 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Duidelijk het beste van het beste alles is top
Uitstekende service , echt alle alle wensen wordt voldaan
Super lekkere 4 gangen menu in het restaurant gegeten met aangepaste wijnen
Snel en gratis internet

Verbleef: november 2016, reisde voor zaken
Bedank Wilfried P
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Simon F F, Manager van The Ritz-Carlton, Kyoto, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 november 2016
Google-vertaling

Dear Guest

Thank you very much for your review and of course your wonderful comments we are so glad that you enjoyed your time with us here in Kyoto.

The hotel Indeed the location is very central here in Kyoto and only a stone’s throw away from all the entertainment of the Gion ( downtown Kyoto ).
The rooms themselves are quite spacious with a mix of Western and Japanese decor which makes your stay a real Kyoto experience.
Of course all of the above would be nothing without the touch of our Ladies & Gentlemen dedicated to servicing you in a way which only The Ritz Carlton can do.

We thank you again for your comments and most of all feedback in which is so important to us here, we hope to see you back one day again and until then from all of us here at The Ritz Carlton Kyoto wishing you all the best and of course safe travels.

Yours Sincerely
Simon Finch
Guest Relations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
9 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het Ritz-Carlton Kyoto ligt vlak tegen de binnenstad aan met leuke winkels en restaurants. Het hotel zelf is van buiten niet zo indrukwekkend maar van binnen des te meer. Fraai minimalistisch maar luxe ingericht. Het Ritz-Carlton parfum voegt toe aan de goede sfeer. Super attente bediening, daar kunnen Amerikaanse en Europese hotels wat van leren. Er lopen ook veel stagiaires rond die dat precies doen. Ruime, comfortabele kamers. Mooi niue. Duur, ja zeker, maar als je nou toch een keer in Kyoto bent....

Verbleef: oktober 2015, reisde alleen
Bedank Bart d
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Simon F F, Manager van The Ritz-Carlton, Kyoto, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juli 2016
Google-vertaling

Dear Guest

Thank you very much for your review and of course your wonderful comments we are so glad that you enjoyed your time with us here in Kyoto.

The hotel Indeed the location is very central here in Kyoto and only a stone’s throw away from all the entertainment of the Gion ( downtown Kyoto ).
The rooms themselves are quite spacious with a mix of Western and Japanese decor which makes your stay a real Kyoto experience.
Of course all of the above would be nothing without the touch of our Ladies & Gentlemen dedicated to servicing you in a way which only The Ritz Carlton can do.

We thank you again for your comments and most of all feedback in which is so important to us here, we hope to see you back one day again and until then from all of us here at The Ritz Carlton Kyoto wishing you all the best and of course safe travels.

Yours Sincerely
Simon Finch
Guest Relations Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
3 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
3 september 2018 beoordeeld

  • Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
29 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken