Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (279)
Beoordelingen filteren
279 resultaten
Waardering van reizigers
140
105
24
6
4
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
140
105
24
6
4
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 279 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
29 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2018, reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ベッセルホテルカンパーナ京都五条フロント, Front Staff van Vessel Hotel Campana Kyotogojo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
5 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ベッセルホテルカンパーナ京都五条フロント, Front Staff van Vessel Hotel Campana Kyotogojo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
30 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ベッセルホテルカンパーナ京都五条フロント, フロント オフィス マネージャー van Vessel Hotel Campana Kyotogojo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
9 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2018, reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ベッセルホテルカンパーナ京都五条フロント, Front Staff van Vessel Hotel Campana Kyotogojo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juli 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
6 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ベッセルホテルカンパーナ京都五条フロント, Front Staff van Vessel Hotel Campana Kyotogojo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 juni 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken