“Super ”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Enorm genoten van de zeer uitgebreide en smakelijke antipasti. Eigenlijk was de secundi platte teveel om er nog na te kunnen eten. Espresso na met il dolce van het huis en een heerlijke limoncello na. Supervriendelijke bediening en fijn straatje om buiten te zitten. Aanrader. Wel even reserveren, lijkt me.

Datum van bezoek: september 2019

30 juli 2019 beoordeeld

Zalig op en top
Zeer vriendelijk zeer lekker en zeer veel !!
Zeker aan te bevelen ook met kleine kindjes ..
Geslaagde avond

Datum van bezoek: juli 2019
24 juli 2017 beoordeeld

We hebben hier de antipasti gegeten, plus een hoofdgerecht. De antipasti waren goed, maar niet de allerbeste die we in deze streek hebben gegeten. De bediening is supervriendelijk en spreekt ook Engels. Leuke plek ook.

23 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Laatste avond van onze vakantie, hebben we hier gegeten. Leuk, klein straatje met een aantal tafels buiten.
Zeer vriendelijke bediening, en sprak ook redelijk Engels.
De anti-pasta was ruim en zeer smaakvol. Voldoende verschillende gerechtjes die gelukkig in 2 etappes opgediend werden. Hoofdgerechten waren prima, zowel het vlees (incl. konijn!!) als de pasta. De rode huiswijn was eenvoudig, maar goed van smaak en lekker gekoeld.
En na afloop lekkere koffie met een glaasje limoncello.
En tot slot was se prijs prijs ook niet verkeerd, 75 Euro all in, voor 4 personen.

22 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Huiswijn van inferieure kwaliteit. We werden met 2 volwassenen en 2 kinderen 2 porties antipasti de la casa opgedrongen. In feite al voldoende en tien moest het hoofdgerecht nog komen. Orrechiete waren lekker, het gegrild stuk rundsvlees was lekker van smaak maar met ongelooflijk veel vet. Vorig jaar bij Cibus gegeten. Voor een tiental euro meer voor vier personen veel verzorgder en lekkerder.

Reizigers die La cucina della Nonna bekeken, bekeken ook

Ceglie Messapica, Province of Brindisi

In La cucina della Nonna geweest? Deel je ervaringen!