“Aanrader”
Beoordeling van Cibus

Cibus
Geclassificeerd als nr. 13 van 105 Restaurants in Ceglie Messapica
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Buiten zitten, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wat n heerlijk eten hebben ze hier! Gouden tip gekregen van restaurant eigenaar in NL. Heerlijke gerechten: vegetarisch, pasta,vlees n allemaal net even anders. Smaaksensatie. Genieten! Leuke plek in centro historico van Ceglie Messapica. Bediening spreekt goed Engels n leggen de gerechten ook zeer smakelijk uit. Je wilt alles proberen. De antipasti is echt aan te bevelen.

Datum van bezoek: september 2019

24 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker: fijne antipasti, heerlijke pasta en super gebakken vlees. Ook perfect voor mensen met een glutenallergie, alles was aangepast, zelfs met glutenvrij brood!

Datum van bezoek: augustus 2019
5 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een vrijdag middag lunchen we hier met een gezin met 2 kinderen. De andere tafels zijn ook allemaal toeristen. De bediening is super vriendelijk. Ze spreken Engels, maar switchen naar Italiaans van zodra ze horen dat we proberen op Italiaans te spreken. Het eten is subliem. Lekker, vers , pure keuken. Een echte aanrader

Datum van bezoek: juli 2019
26 juni 2019 beoordeeld

het restaurant ligt op een geweldige plek en reserveren is absoluut noodzakelijk. Het eten vond ik niet alles. Het varkensvlees was droog en de salade zonder dressing idem. Voorgerecht was wel prima en de wijn ook.

Datum van bezoek: juni 2019
21 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is even zoeken in het doolhof van steegjes, die na 8 uur tot leven komen door de vele restaurantjes. We zitten half overdekt in een gezellige binnentuin/plaats. De antipasto del territorio biedt 6 heerllijk verfijnde hapjes. Als primi eten we heerlijke zelfgemaakte macceroni met seizoensgroenten en konijn, gevolgd door een kwarteltje on rode wijnsaus en mixed grill. Allemaal heel verfijnd en goed op smaak bereid. Aanrader!

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Cibus bekeken, bekeken ook

Ceglie Messapica, Province of Brindisi

In Cibus geweest? Deel je ervaringen!