“Doen”
Beoordeling van Vino Fritti e Cucina

Vino Fritti e Cucina
Geclassificeerd als nr. 32 van 105 Restaurants in Ceglie Messapica
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Hier vragen ze niet wat je wilt drinken, maar of je wit, rood of rosé wilt. Haha, goed begin. De antipasti was heerlijk en gevarieerd. Leuke bediening. Je kunt binnen of buiten eten, alletwee gezellig. Let even op dat je bij de juiste gaat zitten. Er liggen twee naast elkaar. Deze ligt 'het bergje af'.

Datum van bezoek: september 2019

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Je gaat zitten en je krijgt de vraag antipasti? Vino Rosso of Bianco? Daarna gast alles vanzelf. De tafel wordt gevuld met verschillende gerechten, vlees, vis en groente. Daarna nog pasta met vis of met basilicum en granaatappel. Wil je nog een gang dan kan dat, maar voor de lunch was het genoeg voor ons. Toe nog een taartje van amandel met sinaasappel. Toen nog Amaro of limoncello en daarna koffie. Dit kost 25 euro per persoon. Superleuk adres en heerlijk eten.

Datum van bezoek: september 2019
28 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen blijkbaar te vroeg aan met 2 personen om 13u voor een kleine maaltijd.
Het meisje die opdiende praatte geen Italiaans en geen Engels. Ze plaatste een fles water op de tafel. Wij vroegen bruisend water maar dat was er niet. Huiswijn ook niet. Dan maar een fles witte wijn kiezen binnen . Wijnen die niet geprijsd stonden. Ik voelde het al aankomen.... We vroegen onze wijn in een wijncooler te plaatsen. Tegen dat ze aankwamen met de vespa met het ijs (die mijn man zelf naar binnen gebracht heeft)was ons eten al lang en breed opgegeten.Voor 2 personen bestelden we 1 antipasto en 1 primo die we deelden. Op het menu stond voor de antipasto 2x mosselkes (er waren geen mossels vandaag) . Goed ! We kregen wat anders en het was lekker. Maar dan kwam de rekening. 1 fles plat water, 1 fles wijn van de regio, 1 antipasto en 1 primo. 40 euro vaste prijs en een glaasje limoncello gratis erbij. Prijs niet correct. Hier komen we nóóit meer terug.

Datum van bezoek: augustus 2019
9 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een variëteit aan antipasti kwam hier op tafel. Heerlijk! Pasta’s hebben we gedeeld. Geen probleem en ook erg lekker. Vervolgens kwam er een super mals stuk vlees op tafel dat door de eigenaar zelf aan tafel werd gesneden. Restaurant zit op aan het einde van een plein. Gezellige drukte op straat.

Datum van bezoek: augustus 2019
23 juli 2019 beoordeeld

Vroeger was het hier enkel een "vinoteca", nu gelukkig ook "cucina"
Verrassend lekker gegeten, er is geen kaart maar keuze genoeg uit allerlei gerechten die door de dochter des huizes voorgesteld worden.
De antipasti die geserveerd worden zijn zeer lekker en gemaakt met lokale producten, ook de wijn was best ok.
De smaken zijn authentiek en uiteenlopend, voor ieder wat wils.
De pasta "mare", met vis dus, was voortreffelijk. Iets minder zout zou, voor mij persoonlijk dan, beter geweest zijn.
Wat ik zeer op prijs stel is dat ze je met rust laten, wil je iets dan vraag je het maar. Geen gedoe om zoveel mogelijk te verkopen, je eet waar je zin in hebt en dat is het.
Om af te sluiten nog een lekkere espresso en een likeurtje,......de rekening: onvoorstelbaar wat je krijgt voor die prijs!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Vino Fritti e Cucina bekeken, bekeken ook

Ceglie Messapica, Province of Brindisi

In Vino Fritti e Cucina geweest? Deel je ervaringen!