“Fantastisch huis in een geweldige omgeving!”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Alles
Recente in het Nederlands
Journey56 ...
1 beoordeling
“Fantastisch huis in een geweldige omgeving!”
Beoordeeld op 14 juni 2019 voor een verblijf in maart 2019

Een prachtig huis met alles erop en eraan. Heerlijk terras met ligstoelen en omheinde tuin. Echt een aanrader.

Datum van verblijf: maart 2019
16 jun 2019
Lieve gasten,
Heel hartelijk bedankt voor jullie positieve beoordeling!
Jullie waren hele fijne gasten en we hopen om jullie nog eens terug te zien. Bedankt om het huis zo netjes achter te laten. Het ga jullie goed!
Hartelijke groeten.
Marijke E
Den Haag
2 beoordelingen
“Bijzonder mooi verblijf”
Beoordeeld op 22 april 2019 voor een verblijf in april 2019

Wat een verrassing was casa la Pendolera, schitterend gelegen en aan alles te zien dat het huis met liefde is gebouwd en ingericht. Zeer hartelijk welkom door Pilar en Veerle die alles tot in de puntjes hadden verzorgd. Omgeving is het bezichtigen waard, als je wil wandelen kun je dit genoeg doen in de omgeving. Ook de buren en inwoners van Comares hebben wij als zeer vriendelijk en behulpzaam ervaren. Kortom: wij hebben casa La Pendolera, de mensen en omgeving in ons hart gesloten en komen met veel plezier de volgende winter terug.

Datum van verblijf: april 2019
24 apr 2019
Heel hartelijk bedankt voor uw review!
Jullie waren geweldige gasten en we zijn heel erg blij dat we jullie volgende winter terug mogen ontvangen.
Sightsee5 ...
2 beoordelingen
“zalige plek om te onthaasten”
Beoordeeld op 20 februari 2019 voor een verblijf in november 2018

Hallo,

we verbleven in het najaar op deze rustige plaats in de Alqueria en waren verbaasd over de rust die deze plek biedt. Daarnaast heb je prachtige vergezichten, een leuk wit dorpje vlakbij waar het gezellig toeven is. Het huis biedt al wat je nodig hebt en voldoende ruimte bovendien. Zeker een aanrader voor wie op zoek is naar een relax vakantie midden in de natuur!

Datum van verblijf: november 2018
21 apr 2019
Hartelijk dank voor uw positieve reactie! Jullie waren zeer fijne gasten en we hopen jullie in de toekomst terug te zien.
K D
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
“Aanrader !”
Beoordeeld op 4 februari 2019 voor een verblijf in september 2018

Heerlijke plek . Prachtig zicht in de bergen, tot beneden aan de kust. Genieten in de pool en leuk om de kleine steegjes van Comares te ontdekken. Een echte aanrader !

Datum van verblijf: september 2018
8 feb 2019
Hartelijk dank voor uw leuke commentaar! Jullie waren ook hele toffe gasten. Hopelijk tot een volgende keer!
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren