Beoordeeld op 28 september 2017 via mobiele applicatie

We hadden heel goede commentaren gelezen op TripAdvisor en zagen dan ook uit naar ons onverwachte verblijf in Barolo.
We boekten last-minute een kamer en vroegen expliciet naar een kamer met uitzicht en/of terras. We kregen een heel vriendelijke reactie dat er nog een kamer vrij was. Bij aankomst in de late avond bleek die vrije kamer echter een ijskoude kamer met een klein raampje dat zicht had op een haag en een pad langs waar de andere gasten naar hun kamer gingen. Als de mensen zich in de kamer boven ons draaiden in hun bed konden wij daarvan meegenieten net als van het ontbijt dat 's ochtends blijkbaar naast onze kamer geserveerd werd.
Gelukkig deed de eigenaar niet moeilijk toen we 's ochtends lieten weten dat we maar een nacht bleven. Voor €75 voor een kamer zonder ontbijt in het laagseizoen verwacht ik toch iets meer dan een proper bed en een vriendelijk onthaal.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 27 juli 2016 via mobiele applicatie

Mooie authentieke wijnboerderij. In de wijnkelder kan je vele wijnen per glas proeven. De gastvrijheid is een warm bad. De baas bakt zelf heerlijke taarten voor het ontbijt. Het zwembad is een heerlijke traktatie na het wandelen of fietsen.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 22 juni 2016

Sfeervol en stijlvol. Fijn bed, ruime kamer, schoon, heerlijke en uitgebreide ontbijten, fantastische gastheren en geweldige uitvalsbasis voor zowel wandelmogelijkheden als wijnproeverijen. Ook is er een kleine camping naastgelegen dus met tent of caravan ook mogelijk.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 20 juni 2016 via mobiele applicatie

Heerlijke plek met mooie, ruime en schone kamers. Prima ontbijt en een fantastische wijnkelder waar we ons lekker hebben uitgeleefd. Als je even geen zin hebt om op pad te gaan, kun je lekker luieren in de tuin of even een duik nemen in het zwembadje dat bij de camping van de beide heren hoort. Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 8 oktober 2015 via mobiele applicatie

Gastvrij, mooie kamers, schoon en een heerlijk ontbijt. En op maar een paar kilometer van barolo en de andere prachtige plaatjes in deze streek. En als je 's avonds nog een drankje wilt nemen, de altijd toegankelijke wijnkelder staat er vol mee. Even het genuttigde opschrijven, en klaar is Kees. Één minpuntje, Kamer 13 is wel erg gehorig als er gasten in de kamer er boven verblijven.

Datum van verblijf: oktober 2015