Chantal P

Het leed wat Capfun heet.

Beoordeling van Familiecamping De Belten
1,0 van 5 bollen27 jul 2023 beoordeeld
1 grote teleurstelling. Je boekt een familiecamping met faciliteiten, animatie en gezelligheid en je krijgt het drama van Capfun. De velden zijn nauwelijks gevuld, de camping lijkt uitgestorven. Wij hadden het geluk dat we ondanks we een voorkeursplek geboekt hadden om in een uithoek waar niemand wilt staan te worden weggestopt. Faciliteiten worden steeds minder, campingwinkel is dicht gegaan en gaat niet meer open. Animatie is om te huilen. Elke dag is er als het doorgaat voor elke leeftijdsgroep 1 activiteit per dag die dan hoogstens 20 minuten duurt. Er is nauwelijks interactie met de kinderen en er wordt steeds hetzelfde programma afgedraaid. camping wordt vol gebouwd met chalets waardoor je de hele dag het gevoel heb dat je op een bouwplaats zit. Beetje jammer dat je niet krijgt wat je geboekt hebt.
Datum van verblijf: juli 2023
Kamertip: Ga hier niet naartoe! De website is prachtig met allemaal mooie foto’s van hoe het ooit was. Maar...
Reistype: Bezocht met familie
1,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
2,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Vio.com
    15.7 km van Familiecamping De Belten
    21.5 km van Familiecamping De Belten
    Meer hotels in Rheeze bekijken
    Beoordeeld op 26 juli 2023

We hebben een fijne week gehad. Ondanks de overname waar we onze twijfels bij hadden qua service. Jammer dat de campingwinkel gesloten is maar goed opgelost door verse broodjes bij de receptie te verkopen. De animatie was super! Enthousiast, leuke activiteiten en lieve meiden. Echt een compliment! Verder een prachtige camping met mooie plekken en net sanitair.

Datum van verblijf: juli 2023
    Beoordeeld op 12 augustus 2021 via mobiele applicatie

Dit jaar voor de tweede keer een dikke week geboekt op het hondenveld. Veel kinderen, gezellige families. De speeltuintjes op elk veld zijn echt een pre voor de kinderen.
    Mooi zwembad dat juist door de corona-aanscherpingen (tijdsblokken van 2uur) qua drukte goed gereguleerd is.
    De campingwinkel voorziet in de behoefte van levensmiddelen en de broodnodige broodjes in de ochtend. Altijd opgewekte mensen in de winkel 👍.
    Ook de animatie is dik in orde die o.a. De dag afsluiten voor de kids tussen 19:00 en ~19:30
    De brasserie is prima, waarbij het kinderbuffet volstaat voor het standaard kinderdieet (pannenkoeken, snacks, appelmoes, frietjes, ijs)
    Tot slot, het sanitaire is behoorlijk schoon.

Kortom, aanrader als het aan ons ligt 👍👍

Datum van verblijf: augustus 2021
    Beoordeeld op 22 juli 2021 via mobiele applicatie

TOP FACILITEITEN.
    Fantastische camping als het gaat om de faciliteiten. Alles is Super schoon en goed onderhouden. Daarnaast is er veel te doen en er is top animatie en veel speel gelegenheid voor jong kinderen.

WAT EEN LAWAAI SNACHTS
    Een goede nachtrust is lastig. Tot diep in de nacht wordt er ergens in de buurt feest gevierd.(,harde muziek en veel geschreeuw) Blijkbaar is het ook nodig om midden in de nacht met een tractor gras te maaien. Dat komt de nachtrust niet ten goede.(we konden langer blijven maar, dit is de reden om dat niet te doen)

ETEN OK, TOP PERSONEEL!
    Het eten op de camping is redelijk, een patatje halen kan je hier goed doen. Een pizza kun je beter niet aan beginnen. Het eten in de brasserie is oke, (hangt af van je maatstaf) het personeel daarin tegen fantastisch. En dat maakt je avond daar heel fijn. Er worden goede wijnen geschonken.

Datum van verblijf: juli 2021