Palace Mirissa
Palm Villa(Mirissa)
Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 114 per nacht.

Agoda.com
  • Inclusief ontbijt
Shehan Guest House(Mirissa)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
  • Inclusief ontbijt
Bandhusena House & Apartment(Mirissa)(Heel veel waar voor je geld!)
TripAdvisor
Morning Star(Mirissa)
TripAdvisor
25 februari 2017 beoordeeld

Een charmant complex met individuele units, leuk gedecoreerd maar karig uitgerust en met uitzicht op zee en de baai van Mirissa. Het restaurant ligt heel mooi op de punt van de landtong. Het eten is ok. Een paar minuten naar beneden lopen naar een fraai strand en de steile weg terug met een tuktuk. Luide muziek vanaf het strand tot diep in de nacht maar volgens de manager weigert de politie hier tegen op te treden.

• Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
29 februari 2016 beoordeeld

De mooie kamer is erg groot evenals de prachtige badkamer. Geen uitzicht op zee door de vele bomen. Het zwembad ziet er mooi uit, maar wij hebben er geen gebruik van gemaakt. Het strand is ongeveer 7 minuutjes lopen. Het restaurant ligt heel mooi en de zonsondergang kun je er prachtig volgen. Het eten is prima.

Kamertip: De lodges hebben geen van allen door de begroeiing uitzicht op zee, maar ze liggen allemaal prachtig
  • Verbleef: februari 2016, reisde met familie
3 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Inchecken ging snel en goed, we waren een uurtje te vroeg, maar konden onze bagage achter laten en alvast het strand gaan verkennen. Na een uurtje was ons hutje schoon en klaar! Helemaal fijn!! Super mooi! Goed bed! Vrijstaand! Fijne badkamer! 3 min lopen en je staat op het strand! Nadeel is wel dat tot laat in de avond de muziek van het strand goed te horen is in het huisje. Voor ons geen probleem! Wij waren er met oud en nieuw en moesten verplicht meedoen aan het gezamenlijke menu bij het moederhotel ad USD 30pp dat was wel wat duur maar ach het eten was best goed. De eigen eetgelegenheid vind ik minder! Ontbijt was niet echt goed, en ook klopt het met de eerdere ervaringen. De mensen aldaar zijn niet echt vrolijk! Dus snel naar het strand!!

Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
22 juli 2014 beoordeeld

Het hotel bestaat uit losse huisjes met een eigen terrasje vanwaar je prachtig uitzicht hebt op de oceaan. De huisjes liggen in een bosachtige tuin. Het hotel ligt bovenaan een korte, steile weg maar je kunt een tuktuk nemen als je niet naar boven wilt lopen. De huisjes zijn mooi beschildert en zien er gezellig uit. Zeer vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt met veel vers fruit. Je kunt gebruik maken van de faciliteiten van een hotel dichtbij (aan zee) omdat dat van dezelfde eigenaar is.

Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
25 maart 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Om te beginnen is de ligging zo, dat je een behoorlijk steile helling op moet lopen. Niet zo prettig na een middagje strand. De bungalows lagen leuk met uitzicht op zee. Helaas hadden wij een enorme boom voor ons balkon.
Het personeel was vriendelijk op één perdoon na. Bij in en uitchecken kwam hij bijzonder onvriendelijk over.
Deze locatie is het predikaat "luxieus" niet waardig.

Verbleef: maart 2014, reisde met vrienden