29 februari 2016 beoordeeld

De mooie kamer is erg groot evenals de prachtige badkamer. Geen uitzicht op zee door de vele bomen. Het zwembad ziet er mooi uit, maar wij hebben er geen gebruik van gemaakt. Het strand is ongeveer 7 minuutjes lopen. Het restaurant ligt heel mooi en de zonsondergang kun je er prachtig volgen. Het eten is prima.

Kamertip: De lodges hebben geen van allen door de begroeiing uitzicht op zee, maar ze liggen allemaal prachtig
  • Verbleef: februari 2016, reisde met familie
3 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Inchecken ging snel en goed, we waren een uurtje te vroeg, maar konden onze bagage achter laten en alvast het strand gaan verkennen. Na een uurtje was ons hutje schoon en klaar! Helemaal fijn!! Super mooi! Goed bed! Vrijstaand! Fijne badkamer! 3 min lopen en je staat op het strand! Nadeel is wel dat tot laat in de avond de muziek van het strand goed te horen is in het huisje. Voor ons geen probleem! Wij waren er met oud en nieuw en moesten verplicht meedoen aan het gezamenlijke menu bij het moederhotel ad USD 30pp dat was wel wat duur maar ach het eten was best goed. De eigen eetgelegenheid vind ik minder! Ontbijt was niet echt goed, en ook klopt het met de eerdere ervaringen. De mensen aldaar zijn niet echt vrolijk! Dus snel naar het strand!!

Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
22 juli 2014 beoordeeld

Het hotel bestaat uit losse huisjes met een eigen terrasje vanwaar je prachtig uitzicht hebt op de oceaan. De huisjes liggen in een bosachtige tuin. Het hotel ligt bovenaan een korte, steile weg maar je kunt een tuktuk nemen als je niet naar boven wilt lopen. De huisjes zijn mooi beschildert en zien er gezellig uit. Zeer vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt met veel vers fruit. Je kunt gebruik maken van de faciliteiten van een hotel dichtbij (aan zee) omdat dat van dezelfde eigenaar is.

Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
25 maart 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Om te beginnen is de ligging zo, dat je een behoorlijk steile helling op moet lopen. Niet zo prettig na een middagje strand. De bungalows lagen leuk met uitzicht op zee. Helaas hadden wij een enorme boom voor ons balkon.
Het personeel was vriendelijk op één perdoon na. Bij in en uitchecken kwam hij bijzonder onvriendelijk over.
Deze locatie is het predikaat "luxieus" niet waardig.

Verbleef: maart 2014, reisde met vrienden
23 januari 2013 beoordeeld

Wat dit hotel zo speciaal maakt zijn de bungalows met eigen terras. Goed zicht op zee vanuit de kamer en vanaf het terras. Het is zo gebouwd dat je veel privacy hebt. Nadeel kan zijn dat de zee en het strand alleen bereikbaar zijn via een behoorlijk hellende weg. Maar als je geen last hebt van je benen speelt dit geen rol. Je zit vlak bij het strand, maar uit de drukte. Je krijgt 2 handdoeken per persoon. Dat maakt het mogelijk om een strandhanddoek mee te nemen van de kamer. Het restaurant heeft een zeer vriendelijke bediening. Ze zetten met plezier je tafeltje op het gras. Zodat het lijkt of je een privé dineetje hebt met uitzicht op zee. Het eten wordt als buffet geserveerd en smaakt elke dag lekker. S'avonds kan je op het terras van het restaurant vuurvliegjes zien. Echt een mooie, goed onderhouden plek. Enig nadeel is dat je alleen van de wifi gebruik kan maken in het kantoor van de receptie. Zit niet echt relaxed. Maar verder een aanrader.

Verbleef: januari 2013, reisde met een partner