2 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben weer genoten van twee weekjes in Cupra. 'S morgens lekker buiten ontbijten in het gezelschap van de katten en honden met een geweldig uitzicht. Je komt hier heerlijk tot rust, maar wil je toch meer actie dan is er genoeg te bezoeken in de omgeving, of ga gewoon een beetje touren. Op elke heuvel zie je wel een leuk dorpje. Ook de grotten van Frassassi zijn de moeite waard om te bezoeken en je bent er in een kwartiertje rijden. De kust is niet ver weg, maar wil je dichterbij zwemmen ga dan naar het meer van Cingoli. Kortom genieten met een grote G.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
14 september 2015 beoordeeld

Hallo iedereen, dit x met zoonlief en poes ☺, met de auto...(mini cooper s works),.....yess...jeugd gevoel, naar Italy ☼ gereden via Oostenrijk. Prachtige route en 't scheelt maar een uur meer rijden, dan wanneer je door Zwitserland zou gaan. De B&B helemaal bezet, met opera zangers. Dit was hun 5e jaar in a row. Wij verbleven elders, (prachtige plek, dank aan de Finnen) maar zijn elke dag naar de B&B gegaan om te helpen, zoals beloofd. We hebben heerlijk gekookt en nieuwe recepten geleerd en...gegeten....mmmm. Alles piano piano.....Gelegenheid om te relaxen...??? Tuuuuurlijk...... Bij de B&B zelf op een van de zonneterrassen, de vele zitjes in de schaduw of bij het Cingoli meer in Apiro (Arcobaleno beach) een heerlijke plek om uitgebreid te lunchen, daarna te zonnebaden en met een duik in het water afsluiten. (je kan hier overigens ook vissen, waterfietsen,kanoën & overdag je tentje opzetten) Terug in Cupra, Ijsje eten bij Ruggero, ook heerlijk om buiten op het terras een espresso of een goed glas wijn van de verdicchio druif te drinken. In de avond heb je keuze uit de vele restaurantjes bv Ristorante Orietta, Trattoria Anita, Ristorante/Pizzeria Viale 19 of Ristorante/Pizzeria Gina, zou ik zeker gaan uit proberen. Wat later op de avond is het heerlijke Italiaanse leven zichtbaar met de vele families die er komen eten....Dat geeft mij & m'n zoon dat Indo gevoel, wat wij zo gewend zijn, zo van ......."Ajóh er kan nog meer bij". We hebben zo genoten van de ruimte, rust, natuur, sightseeing & dat ♫"take it easy"♫ gevoel......bedankt iedereen, zie you next time. You get by with a little help from friends.....We would do it again....

Kamertip: Ga naar de site, dan zie welke kamer het beste bij je past. Rome & Jakarta, zijn ruimer dan Amsterdam.
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
13 februari 2015 beoordeeld

De 1e keer met manlief, in La Marche Italy, middenin de nacht aangekomen...&...bij aankomst, warm eten...mmmm. Voor ons, na een lange werkdag, vlucht en lange auto-rit, een voltreffer! De volgende ochtend door een klein raampje vanuit de douche....wooow factor + 10, dat uitzicht....genieten...foto's maken en maar blijven kijken...overal rustige, intieme zitjes, hangmatten, eettafels, buiten ontbijten natuurlijk, met al t lekkers wat Italy te bieden heeft..De gezelligeid van de diverse dieren rondom de tafel, zonder opdringerig te zijn...geweldig. De historie van het pand en van de dieren, de een met liefde gerestaureerd en de ander met liefde opgenomen. Wonderlijk hoe alle verschillende soorten dieren met elkaar omgaan. Gastheer/vrouw Dan & Sas, zijn mensen die klaar voor je staan. 't Stadje, de vriendelijke mensen, 't bloementapijt door heel de stad, van ECHTE bloemen...door de mensen zelf gelegd, de avond ervoor, heel bijzonder, 't zien van een Italiaanse bruiloft, prachtig. Uitleg krijgen over de verder op gelegen wijngaard beheerd door een Nederlander en proeven..... die ongedwongenheid....fantastisch..iedereen kan aanschuiven.. ( jeugd-gevoel ) en niet te vergeten de over heerlijke Italiaanse gerechten bij de diverse restaurants....suuuper zalig. Dan & Sas, bedankt en ....torneremo, terima kasih, liefs Otto & Tilly

Kamertip: Kamer Rome met 1 slaapkamer, huis/slaapkamer,keuken, douche Kamer Jakarta met 1 slaapkamer, huiskamer, keuken, douche Kamer Utrecht met 1 slaapkamer
  • Verbleef: juni 2014, reisde met een partner
29 november 2013 beoordeeld

Wil je heerlijk relaxen in een schitterende omgeving, genieten van al het lekkers wat Le Marche je kan bieden, omringd door prachtige dieren en een zeer gastvriendelijke echtpaar. Dan moet je naar Casa di Tre Paesi. Dan en Sas zijn geweldige mensen die er alles aan doen om je een fantastische vakantie te geven. De omgeving is schitterend. Het eten in de restaurants geweldig en tegen een leuke prijs. Er is genoeg te zien, maar je komt er ook heerlijk tot rust. Liever houden we dit adres voor ons zelf, maar dan zouden we Dan en Sas tekort doen.

• Verbleef: mei 2013, reisde met een partner
23 oktober 2013 beoordeeld

Wat genieten we hier. Casa di Tre Paesi is een schitterend gelegen bed & breakfast. Prachtig uitzicht over het mooie glooiende landschap. Daar hebben we in een lekkere luie stoel goed van genoten. En erg veel lieve dieren, die zich niet opdringen, maar waar de kinderen veel lol mee beleven. Er zijn heerlijke restaurantjes in de omgeving. De echte Italiaanse sfeer is hier te vinden. De kamers zijn schoon en sfeervol. Sasha en Dan we komen graag weer bij jullie terug.

• Verbleef: oktober 2013, reisde met familie