Beoordeeld op 12 september 2019

Je zelf verwennen, daar krijg je de tijd niet voor. Op dit hemels plekje Italie hoeft dat niet. De locatie in de heuvels van Le Marce omgetoverd tot een plek waar je oud zou willen worden.
Een ontvangst aan de poort is het begin van weer een periode van genieten van de
gastvrijheid van Gonnie en Jurgen.
De rust en stilte, de verbouwde school met de prachtige kamers, de mooie tuin met het
zwembad en verschillende plekjes om te relaxen.
Wakker worden en door de koffiegeur naar de ontbijttafel gelokt worden om weer een dag Italie te mogen beleven, dat is verwend worden.
Iets schrijven wat niet positief zou kunnen overkomen, is iets wat alleen de weergoden
op hun geweten zouden kunnen hebben, maar in Italie leggen zij je meestal ook in de watten.
Le Marce, de heuvel met hun wijdse uitzicht, de zee, de dorpjes en de gastvrije vriendelijke mensen, en de Italiaanse keuken maken dit verblijf hemels.
Een plek om nooit meer weg te gaan.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 8 september 2019

Wil je een mooie sfeervolle B&B , gezellige gastheer en vrouw, uitgebreid ontbijt en schitterend uitzicht? Dan heb je nu de juiste B&B gevonden. Daarnaast kun je bij hen terecht voor tips over restaurants, stranden, markten ,bezienswaardigheden etc. Tijdens ons verblijf werd er ook een diner georganiseerd. Super gegeten en erg gezellig met de andere gasten!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 30 juli 2019 via mobiele applicatie

Gonnie & Jurgen, jullie notering bij de 10 allerbeste B&B’s van Italië is niet zomaar komen aanwaaien! Op heel korte tijd hebben jullie met La Vecchia Scuola een mooi en goed doordacht verhaal neergeschreven: heel knap! Wij hebben volop genoten van jullie mooie & verzorgde accomodatie met schitterend panorama, maar bovenal van jullie warm onthaal en ongedwongen beschikbaarheid met leuke tips en weetjes i.v.m. leuke eetadresjes en gezellige dorpjes en steden.

Un posto da ricordare e tornare!
Mantenere il buon lavoro!
Ciao la bella Italia, arrivederci Le Marche.

Beoordeeld op 27 juli 2019

Ik heb een "probleem" ! Ik kom SUPERLATIEVEN TEKORT om onze week bij La Vecchia Scuola te omschrijven, en ik overdrijf echt niet. Prachig authentiek verblijf in een nog prachtigere omkadering, heel mooi gerenoveerd maar met respect voor oude elementen van het gebouw. Zalig lieve mensen, Gonnie & Jurgen. Staan altijd klaar met woord & daad om al hun gasten een super relaxte vakantie te bezorgen. De kamers zijn echt mega groot en van alles voorzien, ook het sanitair is pico bello, ik kan echt geen enkel puntje van kritiek opnoemen. Prachtig & mooi verzorgde tuin met zwembad, voldoende zit- en lig gelegenheid om in het zonnetje (of in de schaduw) te genieten met een uitzicht om "U" tegen te zeggen.Lekker ontbijt met zelf gebakken brood, en eitjes op bestelling die Jurgen met liefde op een bord tovert elke morgen. Rosso & Scooter (poesjes) horen ook helemaal thuis in het plaatje. The Honesty Bar biedt een toffe formule om je lekker thuis te voelen, je neemt fris, water & wijn (huiswijn of wat duurder, kies je zelf) wanneer en hoe vaak je wil. Als je info wil over de te bezoeken stadjes, bezienswaardigheden, stranden, lekkere plekjes om gaan te eten ... Jurgen is op dat vlak een wandelende encyclopedie, en altijd alles met de glimlach. Wij vonden het ook zeer fijn dat ze soms zelf activiteiten voorstellen om "samen" met hun gasten te doen. Ze koken lekker voor hun gasten 's avonds en zitten dan gezellig bij. Filmavond met pizza in de zithoek buiten. Diner in de kloostertuin van Montefano met locals ... Kortom, een echte aanrader ... als we ooit die streek nog bezoeken, overnachten we zeker en vast weer bij deze TOPPERS ! Grazie e grandi baci, Gonnie & Jurgen xxx

Kamertip: Alle kamers zijn TOP, maar wij hadden eentje met ook een aparte ingang kortbij de parking, makkelijk voor de bagage
Beoordeeld op 22 juli 2019

Alles bij La Vecchia Scuola is geweldig, natuurlijk het uitzicht, dat is gewoon adembenemend maar ook de smaakvol ingerichte kamers, het hele lekkere ontbijt met elke dag eigen gebakken brood, een vers gebakken eitje enz. En dat lekkere ontbijt nuttig je dan aan de tafel op het terras met het fantastische uitzicht. Wij hebben het ontzettend naar onze zin gehad en dat werd voornamelijk mogelijk gemaakt door de hartelijke ontvangst, goede zorgen en gezellige praatjes met Gonnie en Jurgen, een echte aanrader dus! Wij gaan zeker nog eens terug :)