29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben 7 heerlijke dagen gehad bij Gonnie en Jurgen in la Vecchia Scuola. Een prachtige locatie, schitterende kamers met
alle benodigde voorzieningen. Je voelt je er snel thuis. Elke dag lekker buiten ontbijten en genieten van de omgeving mede op basis van tips van Gonnie en Jurgen. Het zwembad en de mooie tuin zijn een prachtige uitbreiding, maar de gezelligheid en hartelijkheid van Gonnie en Jurgen zijn veel belangrijker. Een heerlijke plek om zeker terug te komen!

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische plek met schitterend uitzicht over de heuvels. Zeer gastvrij ontvangen door Gonnie en Jürgen en veel tips voor leuke dingen in de omgeving gekregen.
Veel mooie kleine baaitjes aan de kust.
Een aanrader!

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Jürgen en Gonnie hebben La Vecchia Scuola omgetoverd in een fraaie, ruime en warme verblijfplaats die veel meer is dan een perfecte uitvalsbasis voor de rijke variatie aan mogelijkheden van de regio. Het pand ligt prachtig in het heuvelachtige landschap. Het was een groot genoegen hier te verblijven. We hebben genoten van een warme ontvangst en zijn dankbaar voor jullie actieve begeleiding.

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijke b&b. Alles klopt. De sfeer, het uitzicht, de mooi ingerichte kamers, de omgeving, de restaurantjes in de buurt, maar vooral ook de gastvrijheid van Jurgen en Gonnie.

Wij hebben genoten, echt een aanrader dus.

24 april 2018 beoordeeld

Fantastische Bed & Breakfast, mooie kamers, prachtige tuin, zwembad, heerlijk eten, zeer gastvrije eigenaars. Mooie omgeving. Een geweldige yoga week gehad, volledig in de watten gelegd en heerlijk tot rust gekomen. Zeker een aanrader. Het was een onvergetelijke week

• Verbleef: april 2018, reisde met vrienden