“Heerlijk Grieks eten en fantastische bediening ”
Beoordeling van Stasinos Garden Restaurant

Stasinos Garden Restaurant
Geclassificeerd als nr. 3 van 23 Restaurants in Lakka
Keukens: Grieks, Mediterraan
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
6 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In juni in Stasinos Garden gegeten . Heerlijke typisch Griekse keuken geserveerd met echte Griekse gastvrijheid . Als je Loggos bezoekt is een bezoek aan dit restaurant zeker de moeite waard :-)

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Klassiek Grieks restaurant met alle gerechten die je kunt wensen. Werken duidelijk met verse producten. Vriendelijke bediening maakt het af. Fijn om te zien dat het soms wel allemaal klopt. Prachtige binnentuin en prima huiswijn

30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn met het gezin en onze schipper hier bij lakka aan wal gegaan.

De schipper is hier vaker gekomen en zei dat dit restaurant met kop en schouders boven alle restaurants uit komt. En het was ook inderdaad heel erg lekker!! En er waren hele aardige serveerders.

9 augustus 2015 beoordeeld

Wij hebben hier gegeten in juli 2015. Heel gezellig terras in de tuin. Zeer vriendelijke bediening!!

13 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Zowel op de bediening als op het eten is er niets aan te merken. De mensen zijn vrolijk en vriendelijk. Het eten zag er niet alleen goed uit maar was ook lekker. De hygiene was top (de vis lag zichtbaar goed gekoeld). Er is een super gezellig terras aanwezig achter het restaurant

Reizigers die Stasinos Garden Restaurant bekeken, bekeken ook

In Stasinos Garden Restaurant geweest? Deel je ervaringen!