“Lekker restaurant!”

Keukens: Grieks, Mediterraan
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
9 augustus 2015 beoordeeld

Wij hebben hier gegeten in juli 2015. Heel gezellig terras in de tuin. Zeer vriendelijke bediening!!

13 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Zowel op de bediening als op het eten is er niets aan te merken. De mensen zijn vrolijk en vriendelijk. Het eten zag er niet alleen goed uit maar was ook lekker. De hygiene was top (de vis lag zichtbaar goed gekoeld). Er is een super gezellig terras aanwezig achter het restaurant

20 mei 2015 beoordeeld

Ieder jaar komen we hier terug, op ons favoriete stekje in het Ionische gebied in Lakka, Paxos en eten dan altijd bij restaurant Stasinos. Geweldige plek, heerlijk eten en waanzinnige service en bediening door de zussen Litsa en Lefkothea. Een gouden koppel!

17 september 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier heerlijk gegeten! Goede vriendelijke bediening! Geweldige locatie!!!
Zeker een aanrader !

• Sfeer
5 augustus 2014 beoordeeld

Eettentje was aanbevolen door locale mensen. Echt een aanrader. Ongedwongen zitten in een leuke tuin. Eten is er prima en de prijzen redelijk.
Zeer uitgebreide kaart voor Griekse begrippen dus voor iedereen wel een smakelijk hapje te vinden.
We zijn drie keer terug gegaan!

• Sfeer

Reizigers die Stasinos Garden Restaurant bekeken, bekeken ook

In Stasinos Garden Restaurant geweest? Deel je ervaringen!