“Bediening niet positief ”
Beoordeling van Akis Fish Bar & Restaurant

Akis Fish Bar & Restaurant
Geclassificeerd als nr. 8 van 23 Restaurants in Lakka
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
6 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier heerlijk gegeten voor de lunch, vandaar 3 sterren. Helaas liet de bedoening te wensen over. Toen ik ging afrekenen gaf ik netjes 10% fooi. Deze werd echter te laag bevonden. De medewerkers lachten met elkaar en het wisselgeld werd naar mij toegegooid. Ze weigerden de fooi aan te nemen. Dit vond ik erg apart en asociaal. Mocht je een goede bediening en aardig personeel willen, dan raad ik je aan ergens anders heen te gaan.

23 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant ligt direct aan de baai van Lakka, met bijbehorend uitzicht. Het eten is erg goed en mooi gepresenteerd. Het restaurant zit aan de bovenkant qua positionering, daardoor liggen de prijzen ook wat hoger dan gebruikelijk in dit deel van Griekenland. Zou er desondanks weer heen gaan.

12 september 2015 beoordeeld

Lekker moussaka gegeten was goedkoop en lekker, echt grieks. Leuk zitten aan de haven menu's voor 18.50.

3 september 2015 beoordeeld

Toevallig op een middag beland tijdens een dagtrip.
Voor elk wat wils: van mezedes, sandwich, tot exclusieve schotels.
Wij gingen voor de eenvoudige schotel en lieten ons leiden door de suggesties van de garçon: eerlijk lekker !

9 augustus 2015 beoordeeld

Wij hebben hier 2x ontbeten tijdens ons verblijf in Lakka. Zeer lekker ontbijt! De fruitsla en omelet waren lekker. Leuk dat je zelf de ingrediënten voor je omelet kunt kiezen!

Reizigers die Akis Fish Bar & Restaurant bekeken, bekeken ook

In Akis Fish Bar & Restaurant geweest? Deel je ervaringen!