“Snelle hap”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Mooi uitzicht, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zich best prima gegeten. Alleen leek het wel of het de bedoeling was zo snel mogelijk aan ons te verdienen om de tafel vrij te maken voor de volgende ronde aan gasten. Het voorgerecht was nog niet op, of de pizza's werden al onder onze neus geschoven. Toen we onze borden net leeg hadden, werden deze direct weg gehaald met de vraag of we een dolci of een café wilden. Na mijn vraag of we misschien eerst onze wijn op mochten drinken, kwam de boodschap aan en ging het beter. In alle rust van het dessert genoten en zelfs na de café nog een limoncello van het huis gehad. We zaten toen nog wel alleen tussen de Italianen.

18 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant aan meer met goede pizza's erg druk maar tijdens wachten bij drankje gratis nootje en olijven en pizza brood. Prima als je snel een pizza wil eten

16 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een fantastische plek om heerlijke pasta's te eten. Super op smaak! Helaas is de bediening enorm onvriendelijk en niet attent, mogelijk alleen voor buitenlandse gasten. Wij kregen de indruk dat de meeste personeelsleden geen woord in een andere taal kunnen of willen spreken. Dit is erg jammer...

30 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig en prettig vertoeven met uitzicht op het lago ook bij minder weer.
Mooie plek dicht aan het water. Goede sfeer. Prima eten

20 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten op een mooi terras in Feriolo. Altijd aardige bediening en uitgebreide kaart en heerlijke pizza's. De prijzen van de pizza's zijn bij alle restaurants in feriolo bijna gelijk in prijs dus dat hoeft de keuze niet te bepalen.

Reizigers die Mirafiori + La Terrazza bekeken, bekeken ook

In Mirafiori + La Terrazza geweest? Deel je ervaringen!