“Twee weken genoten!”

Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Twee weken genoten!”
Beoordeeld op 5 augustus 2018 voor een verblijf in juli 2018

Op zaterdagavond kwamen wij laat aan. De sleutel van het huisje konden we ophalen bij een restaurant. Hier kregen we van de eigenaresse, Francesca, pizza en drinken voordat we naar het huisje gingen. Dat begon al goed! Bij het huisje leidde zij ons rond en legde alles uit. De weg er naartoe was wel slecht, helemaal als je het niet gewend bent. Ben blij dat we een huurauto hadden, en niet onze eigen auto. Als je 's ochtends wakker wordt, kun je heerlijk genieten van de rust. Wij hebben eigenlijk al die tijd het zwembad voor onszelf gehad, omdat de andere gasten bij hun huisje zaten of een dagje weg waren. Dat, in combinatie met uitzicht over de gaarden en het heerlijke zonnetje, heeft ons echt laten genieten.

Pluspunten:
- Heerlijk rustig.
- Mooie bedjes bij het zwembad.
- Zwembad voor onszelf.
- Lekker back 2 basic.
- 's Avonds een mooie heldere hemel.
- De eigenaresse is heel vriendelijk, het restaurant van de familie (Belvedere) is ook een aanrader.

Een paar minpuntjes:
- Bij de boeking was vermeld dat er een oven/magnetron zou zijn, die was er niet. (wel in het andere huisje, wij hadden 'Pino')
- Veel vliegen en wespen bij het zwembad.
- Veel ongedierte in huis (kleine kakkerlakken en torren).
- Veel zwerfkatten! Als wij bij het huisje buiten zaten te eten, zaten er meteen 8 katten naast ons, die niet weg te jagen waren. Heel vervelend als je niet van katten houdt.
- De douchekop was gedateerd, het water spoot alle kanten op. Ook was het warme water snel op en werd de douche koud.
- Wij wilden schone handdoeken, dat kostte 10 euro per persoon.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren