Hotel Bahama(San Giuliano a Mare)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Hotel Baia Imperiale(San Giuliano a Mare)
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 100 per nacht.

Hotel Maria Serena(San Giuliano a Mare)(Heel veel waar voor je geld!)
Travelocity
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 86 per nacht.

Hotel Ricchi(San Giuliano a Mare)
  • Gratis parkeren
Hotel River(San Giuliano a Mare)
  • Gratis parkeren
Hotel Marselli(San Giuliano a Mare)
  • Gratis parkeren
Hotel Spring(San Giuliano a Mare)
  • Gratis parkeren
Hotel Betty(San Giuliano a Mare)
  • Aan het strand
Hotel Prestige Rimini(San Giuliano a Mare)
  • Zwembad
6 augustus 2016 beoordeeld

Weer zó genoten van de fantastische locatie! Dagelijks ontbijtbuffet met eigen versgebakken cakes, taarten,croissants, daarbij fruit, verse koffie en thee, sappen, yoghurt, cereals..de dag begint al zo feestelijk! Dan de lunch, ook weer zo gevarieerd met saladebuffet, pasta's, een maaltijd naar keuze, fruit en 'avonds maar liefst 4 gangen naar keuze! Het kooktalent van eigenaresse Inza en tegenwoordig ook van haar zoon Michelangelo, zorgen ervoor dat je naar iedere maaltijd verlangend uitkijkt!(Oh..die Vitello Tonnato en die pasta con Vongole!!!) Verse producten,gevarieerd, smakelijk en gezond! En dan nog prima wijn en water naar believen daarbij inbegrepen! Een belangstellend praatje van Inza tijdens de maaltijden, maakt dat je je zo welkom voelt! Mede door het vriendelijke, accurate jonge personeel en de superschone kamers,heb ik weer een zorgeloos, ultiem vakantiegevoel gehad. Dankjewel Hotel Paloma!!!

Kamertip: Kamer met zeezicht!
  • Verbleef: juli 2016, reisde alleen
8 juni 2016 beoordeeld

Prettig hotel op een fantastische locatie; enkele meters van het strand vandaan en een fantastisch uitzicht. Ik heb hier samen met vriendinnen het erg naar mijn zin gehad. Het personeel is buiten gewoon behulpzaam en erg aardig. Ook het eten was heerlijk, zowel het ontbijt als het diner. De kamers waren ruim genoeg en waren voorzien van een airco wat erg prettig was. Zeker een aanrader!

• Verbleef: juni 2016, reisde met vrienden
19 mei 2016 beoordeeld

Een heerlijk hotel aan de Adriatische kust, een super lieve eigenaresse die je heerlijk verwend met eigen gemaakte dingen. Heerlijk bed, mooie kamer(s), en zeker ook ruim. Indien je dat wilt kun je ontbijten aan het strand. Niets is te veel voor het personeel. Kortom een super fijn hotel !!! Een absolute aanrader.

Kamertip: Vraag om een kamer op ene hoek... lekker zonnig
  • Verbleef: juni 2015, reisde alleen
20 september 2015 beoordeeld

Een prima familiehotel, waarin de hardwerkende, hartelijke eigenaresse alles eraan doet om het de gasten naar de zin te maken! De prijs/ kwaliteitsverhouding is bijzonder goed. Het ontbijt, de lunch en het diner zijn verrassend, kraakvers en smakelijk . Bij lunch en diner zijn zelfs kannen water en wijn of frisdrank, naar behoefte inbegrepen! De kamers zijn zeer proper en het personeel is vriendelijk en servicegericht. Het hotel ligt direct aan het heerlijke strand. Op het terras is het mogelijk om tegen een zeer aantrekkelijke prijs uitstekende koffie, of drankjes te bestellen! Wat een aangenaam 2 weeks verblijf - ik had zeezicht! -heb ik er gehad! Zeer aan te bevelen! Anneke Lang.

Kamertip: Kamer met zeezicht: fantastisch!
  • Verbleef: augustus 2015, reisde alleen
8 juni 2015 beoordeeld

5 Nachten verbleven in dit hotel met vrienden. Met 3 op de nette kamer. Voldoende plaats in kamer ( zelfs voor ons heringericht) en badkamer. Uitgebreid ontbijt, zowel zout en zoet . Lekker zelf bereid brood en heerlijk gebak.
Dicht bij strand en ongeveer 1 km van oude centrum Rimini.
Zeer vriendelijk en behulpzame eigenaars en personeel.

• Verbleef: juni 2015, reisde met vrienden