“100% aanrader!”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“100% aanrader!”
3 weken geleden beoordeeld voor een verblijf in augustus 2019
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Wij hebben een fantastische vakantie gehad bij Finca Paraiso – La Palma. Om te beginnen heb je vanaf de (spic & span) appartementen een panorama view over het eiland, erg mooi, zeker de zonsondergang is een aanrader! Daarnaast waren Karel en Marja erg attent en gastvrij. Ze gaven volop goede tips voor bezienswaardigheden/restaurantjes/wandelingen etc. (waar we met veel plezier gebruik van hebben gemaakt), maar waren zeker niet opdringerig. Onze vakantie bestond uit een goede mix tussen eropuit om de diversiteit van La Palma te ontdekken en tot rust komen op een van de vele terrasjes bij ons appartement. Last but not least: Finca Paraiso ligt (erg centraal) aan de zonnige kant van het eiland, waardoor het er vrijwel het hele jaar door lekker weer is! Kortom: een zeer geslaagde vakantie, een 100% aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2019
3 hotelbeoordelingen
“Geweldig!!”
Beoordeeld op 11 mei 2019 voor een verblijf in februari 2019

Woning Abajo.
Mooie luxe woning met terras meteen aan de prachtige tuin met de vele zitjes in de zon of schaduw en prachtig uitzicht. 10 a 15 auto min. naar strand en Los LIanos.
Geen massa toerisme, mooie natuur en authentieke dorpjes.
Karel en Marja geven tips over de omgeving en restaurantjes.
Wij hebben het erg naar ons zin gehad met een aangename temperatuur eind febr. begin maart .

Datum van verblijf: februari 2019
Antwoord van management
11 mei 2019
Dank je wel Iedje en Teun, blij met jullie beoordeling !
ACJdH
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Unieke, charmante locatie!”
Beoordeeld op 8 mei 2019 voor een verblijf in mei 2019
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Appartement en terrassen zijn op-en-top verzorgd en stijlvol en praktisch ingericht. Magnifiek uitzicht over de oceaan en de bergen.
En niet te vergeten de aardige, gastvrije eigenaren die je je snel laten thuisvoelen op de finca en goede suggesties hebben om het eiland te verkennen.
Kortom in één woord: geweldig!

Datum van verblijf: mei 2019
Antwoord van management
11 mei 2019
Dank jullie wel Aris en Annema voor deze mooie beoordeling !
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren