Beoordeeld op 22 november 2018

Wat een bijzonder hotel ! Prachtig gelegen midden in de natuur. Wij hadden de kamer met uitzicht op het zwembad en ramen rondom. Het was koud en regenachtig maar de verwarming was aan en er waren elektrische dekens die aanstonden toen wij na een wandeling terugkwamen, heel attent. We hebben heerlijk gegeten in het restaurant (met haardvuur) wat een aanrader is omdat je dan niet weg hoeft. Zeer vriendelijk personeel. Omdat wij in het hoofdgebouw zaten was het internet prima.

Kamertip: De kamer met uitzicht op het zwembad is wel heel mooi en bijzonder
Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 30 maart 2018 via mobiele applicatie

Wat een prachtige omgeving. Ook om er te geraken was spannend. Op de weg er naartoe wilde apen gezien en op een avond 2 herten. Ook terwijl we zaten te ontbojten was er een apenshow. Zeer lekker ontbijt. Mooie kamers. We hadden een terras tussen de bomen. Zeer goed ontbijt. Veel water en warm water in de douche. Weinig restaurants in de buurt. Je kan ter plaatse eten als je dit besteld. Ook een aanrader. Zwembadwater is koud. Nadeel was dat er geen wifi beschikbaar was.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 21 augustus 2017

Een echte boomhut experience. Prachtig en rustig gelegen in The Crags. Heerlijk geslapen en zalig gedineerd. We waren er in de winterperiode. Het haardvuur heeft ons verwarmd. Ook de ontvangst en bediening was hartverwarmend. Bijzonder!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 21 november 2015 via mobiele applicatie

Op advies van vrienden hier naartoe gegaan. Inrichting zeer sfeervol met prachtige meubelen , aardewerk en Afrikaanse gebruiksvoorwerpen. Hier en daar plafonds luifels achterstallig onderhoud. Het ontbreken van WiFi in bijgebouwen
Bv kamer 5 en 6 moet dringend gecorrigeerd en dus geïnstalleerd worden. Het "bediend" personeel is top. De manager is vriendelijk , maar minder afstandelijk en meer empathy mag wel en moet ze verbeteren. Het plezier moet er vanaf gaan spatten ! De plek en de kamers zijn uniek en verdienen dat!
Cash betalen is uit de tijd , de prijzen vragen om een creditcard !
Kortom er is werk aan de winkel en dat mag en moet lukken.
Puntjes op de I zetten.
De prijzen zijn verder reëel .

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 2 juni 2015

Uitstekende service, eten prima evenals uitzicht vanaf terras. Is bijna in monkey land, wat aardig is om te bezoeken, maar niet heel bijzonder. Vooral niet missen: Birds of Eden op een paar minuten rijden en voor vogelliefhebbers een must en zeer de moeite waard.

Datum van verblijf: november 2014
Nicci B, LODGE PROPRIETOR van Trogon House and Forest Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2015

Thank you, RonaldArthur, for your lovely feedback!! We are so pleased you had a good stay at Trogon House and enjoyed our location next to the wonderful sanctuaries. We hope to see you again when you next visit SA. Warmest Regards, from the Trogon Team