Beoordeeld op 1 september 2017

Groot 5 sterren hotel, met gangbare voorzieningen. Ruime lobby en kamers. Traditionele Chinese inrichting. Complimenten voor de conciërge: kaartjes voor de reis naar Taipei met de HSR (high speed rail) door hen besteld, 2 dagen fietsen gehuurd, later bleek dat dit gratis was :-). Uitgebreid ontbijt, Aziatisch uit alle windstreken en Europees. Grote fitness ruimte en mooi zwembad met toezicht. Iedereen draagt hier een badmuts, maar is niet verplicht...Prachtig uitzicht (vanaf onze kamer op de 29e verdieping) en prima ligging.

Kamertip: Zohoog mogelijk
Datum van verblijf: augustus 2017
SLTNGM, 總經理 van Shangri-La's Far Eastern Plaza Hotel Tainan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2017

Dear Marc a,

Thank you very much for sharing your staying experience with us. We are pleased to learn that you had a fantastic stay and we look forward to seeing you back to your home away from home here in Tainan again soon.

Best Regards,
Ross Miles-Cadman

Beoordeeld op 20 juli 2015

Super-de-luxe hotel in het centrum van Tainan. Alle belangrijke bezienswaardigheden op loopafstand. En een Starbucks in het bijgelegen winkelcentrum! De kamers zijn heerlijk luxe en vooral de hal, waar ook het ontbijt geserveerd wordt is heel indrukwekkend! Zeker het ontbijt bijboeken, want dat was echt ontzettend uitgebreid!

Datum van verblijf: november 2014
SLTNGM, 總經理 van Shangri-La's Far Eastern Plaza Hotel Tainan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juli 2015

Beste 83Wendy,

We willen u hartelijk bedanken voor uw commentaar op Tripadvisor na uw verblijf in het Shangri-La. Uw positieve feedback over de locatie, sfeer en service zullen we zeker delen met al onze medewerkers.

We hopen natuurlijk u weer snel te mogen verwelkomen!

Vriendelijke groet,
Ross Miles-Cadman

Beoordeeld op 15 mei 2015

Direct bij aankomst wordt je meteen zeer gastvrij ontvangen. De auto wordt voor je geparkeerd en je wordt snel naar je kamer gebracht. het hotel ligt direct naast het station in de rand van het centrum. De voorzieningen zijn uitstekend en de service is optimaal. Op een kleine spraakverwarring na, Chinees en Nederlands hebben echt geen aanknopingspunten, was ons verblijf hier perfect.

Datum van verblijf: mei 2015
SLFEPH, General Manager van Shangri-La's Far Eastern Plaza Hotel Tainan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 mei 2015

Beste AenAHulshoff,

We hopen natuurlijk u weer snel te mogen verwelkomen!

Vriendelijke groet,
Erich Kaiserseder

Beoordeeld op 20 november 2013 via mobiele applicatie

Wat een mooi hotel, rond gebouw met de kamers aan de buitenzijde. Glazen liften met mooi blik op het gebouw. Boven, 38ste verdieping oosters restaurant met heerlijke gerechten en mooi uitzicht, helemaal rondom. Op de 10de verdieping, ontbijt, ongelofelijk wat een keuze. Prijs-prestatie gewoon top.

Datum van verblijf: november 2013
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 13 december 2012

Dit hotel is meer dan uitstekend. De sevice is heel goed. Als bij de congierge kaarten voor de HSR besteld worden die je even later bij de kamer uitgereikt. Ontbijt buffet heel uitgebreid en uitstekend. Het personeel vriendelijk en deskundig. In- en uitchecken verloopt snel. Kamer ruim en van alles voorzien. Zelfs de wifi werkt snel, kom je niet in elk hotel tegen.
Gebruik maken van een PC is een heel goede service, aparte kamer waar een medewerkster de stoelen voor ons beiden aanschoof.
Het station ligt voor de deur, de onmisbare shuttle bus die alle bezienswaardigheden langs rijdt even tunneltje door voor de halte.
In Tainan is preken Engels ( behalve in hotel ) vaak een probleem, maar samen de vriendelijke bevolking los je alle vervoers en ticket problemen op. Voor Nederlanders zijn er veel plaatsen waar de VOC tot leven komt, de handelshuizen , de 400 jaar oude Yanping street, fort Zeelandia en fort Provintia.
Bezoek de indrukwekkende oude tempels en Tainan Park voor een gezellig gesprek bij de bewoners die daar dansen etc. Neem de trein en taxi voor een bezoek aan Lotus Lake om je te verbazen je over de beelden en tempels aan een prachtig meer.
Dirct aan het hotel is een luxe winkelcentrum met beneden een goed food court , wij hebben diverse malen van de Japanner gegeten ( kwaliteit op de bakplaat voor je neus en voordeling in onze ogen ), ook Starbucks en MD aanwezig.
Een weekje Tainan vanuit een heerlijk comfortabel hotel met deskundig personeel dat je helpt je trips met trein etc. te plannen is ons prima bevallen.

Kamertip: Maakt volgens ons niet uit.
Datum van verblijf: november 2012