Vandaag geopend: 08:00 - 18:00

vanaf US$ 8,70
vanaf US$ 23,16
vanaf US$ 10,00
Beoordeeld op 3 september 2019 via mobiele applicatie

Uluwatu ligt helemaal in het zuiden van Bali. De tempel is op een klif gebouwd en het uitzicht is prachtig. Ook een plek voor surfers, de golven zijn hoog en er zijn legio strandjes in de omgeving. De tempel ligt op 80 meter boven de oceaan. Het is een van de belangrijkste zee-tempels van Bali. Tempel is gebouwd in de 11e eeuw. Kleed je netjes, geen blote benen, neem een sarong mee. Een gedeelte van de tempel mag je niet betreden.

Beoordeeld op 15 augustus 2019 via mobiele applicatie

De tempel en de kecak dans zijn echt niet de moeite, tijd en geld waard. Bij binnenkomst 30k voor de entree en dan nog eens 100k per persoon om de kecak dans te mogen zien. Tip: loop niet met iemand mee vanaf de entree naar de dansticket verkoop, want diegene verwacht een flinke fooi na 50 meter.
De kecak dans zelf sloeg echt nergens op. Mensen blijven aanschuiven, iedereen zit gepropt te wachten en dan wordt het toneelstuk aangekondigd in slecht Engels en vooral veel irritante Chinezen die met hun paraplu’s voor je zitten te zwaaien.
Wij zijn na 25 tergende minuten van de dans zelf (we zaten totaal 70min...) weggegaan, met ons vele anderen. Wat een oplichterij! Ga niet!

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 7 augustus 2019 via mobiele applicatie

Is het de moeite waard? Nou voor het uitzicht wel, voor de tempel zelf niet. Die was overigens niet te bezichtigen omdat ze hem gesloten hadden. Je kunt er wel een mooie kleine wandeling maken langs de kust met uitzicht op de kliffen. Dat was het eigenlijk wel.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 27 juli 2019 via mobiele applicatie

Tempel omgeving en het pad bovenlangs de zee waar de apen zijn. Onze gids waarschuwde ons gelukkig dat je je bril af moet zetten omdat de apen plots ergens achter vandaan komen om deze te grijpen en weg te lopen. Advies opgevolgd maar toch de oorbel van mijn vrouw gegrepen.
Veel mensen raakten in de tijd dat wij er waren bril kwijt en zelfs een telefoon.
Uitkijken dus ! Tempel zelf mag je niet in.
De dansvoorstelling was, toen wij er waren was mega-druk ! (1500 mensen!)Bijna geen plek meer voor de dansers. Voel daardoor tegen. Jammer!

Beoordeeld op 11 juli 2019 via mobiele applicatie

Ik vond dit echt een teleurstellende bezichtiging. Tempel stelt niet zoveel voor, je kunt er ook niet dichtbij komen. Te combineren met de fire dance, dat is wel de moeite waard!