Google
vanaf US$ 8,70
vanaf US$ 28,00
vanaf US$ 23,00
Beoordeeld op 18 juli 2019 via mobiele applicatie

Als je van een uur lang alleen maar tikketakketikketakke wilt horen moet je erheen gaan!
Wat was dit slecht zeg! Een uur lang zit een groep mannen op de grond en alleen maar tikke takke te zeggen. Dan komt de ‘koning’ volgens het verhaal die loopt door de mannen erdoor heen en dat is het.
Mensen liepen weg onder de show omdat het zo slecht was.
De zonsondergang was wel mooi om te bekijken daar iedereen had daar meer aandacht voor dan de show zelf.
Het kost 50k de entree van de tempel en 100k voor de show
Het is geldklopperij!

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 11 juli 2019 via mobiele applicatie

Wat men zegt..heel toeristisch. Maar hé als wij naar een voorstelling gaan, komt er ook veel publiek op af;) De medewerkers proppen de mensen in elk leeg plekje, maar zicht blijft prima omdat je op een soort tribune zit. De vuurdans duurt ongeveer 45-60 min. en is erg leuk om te zien!

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 9 mei 2019

Ik ben er al 3 keer eerder geweest, maar omdat ik nu met mijn kleinzoon was besloten om toch weer een keer te gaan. Veel te veel mensen in een te krap arena. Ze zetten zelfs stoelen erbij en mensen moesten op de grond zitten. Het schouwspel en de locatie maken veel goed.

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 19 september 2018 via mobiele applicatie

Onze 3e dans bezoek, locatie is heel leuk maar mega druk 3 kwartier voor voorstelling meeste banken al
Bezet en ze blijven schuiven mensen tot ver op de grond op de dansvloer

Datum van activiteit: september 2018
Beoordeeld op 30 augustus 2018 via mobiele applicatie

Veel te commercieel ! Elke avond zijn er 600 toegangskaartjes beschikbaar en elke avond zijn ze rond 17.30 uur (show begint om 18 uur bij zonsondergang) allemaal al uitverkocht , echt drummen voor een zitplaats ... zeker 100 man te veel voor de beschikbare plaatsen , ben je bij die laatste 100 dan moet je tevreden zijn met een plaats op de grond , wat als hier eens iets ergs gebeurd vroeg ik mij op een gegeven moment af ... voor de show zelf , chapeau voor die mannen die dat een uur moeten volhouden

Toegang terrein = 30.000 IDR pp
Extra voor Toegang show = 100.000 IDR pp