“Perfecte healthy lunch”

Keukens: Gezond, Café, Fusion
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekkere salade gehad. Gegrilde kip met mango. Mijn vriend had een beefburger. Was ook erg lekker. Aanrader. Leuke sfeer en mooi terras en achter nog een kleine binnentuin.

Amanda B, Manager van Buddha Soul, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juni 2018

Thank you for your lovely review. We look forward to seeing you again soon.

27 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima plekje om wat te eten.
Hier een snelle lunch gegeten.
Een heerlijke salade bowl.
Service was goed en vriendelijke.

3 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee heerlijke salades en een cheesecake gegeten. We kwamen het restaurant tegen op een wandeltocht naar het strand. Zeer uitgebreide menukeuze en vriendelijk personeel, aan te raden!

Amanda B, Manager van Buddha Soul, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juni 2017

Thank you for your review so much. So glad you enjoyed the buddha soul experience. Please come back and visit us

30 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden naast onze fruitjuices (zonder suiker) allebei een burger. Erg lekker, leuk opgemaakt en bovendien gezond. Qua setting: Leuk terras en alles netjes opgezet. Personeel vriendelijk en spreken goed engels.

Thank you for your review. We hope you enjoy your holiday and see you again very soon.

27 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten (lunch) is erg lekker. Wij hadden beiden een monsterburrito en een dragonfruitjuice. Hey is helaas ook behoorlijk aan de dure kant. Voor t diner komen we hier dus niet terug. Ze zijn gespecialiseerd in gezond eten.

Thank you for a 5 star review. We are so grateful. See you again soon we hope.

Reizigers die Buddha Soul bekeken, bekeken ook

Pecatu, Nusa Dua Peninsula

In Buddha Soul geweest? Deel je ervaringen!