Flamingo Dewata Villa and Chapel(Pecatu)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Three Monkeys Villas(Pecatu)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 21/07
Boek nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 21/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Gratis parkeren
Le Grande Bali(Pecatu)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Puri Uluwatu Villas(Pecatu)(Heel veel waar voor je geld!)
Mamo Hotel(Pecatu)
  • Gratis parkeren
S Resorts Hidden Valley Bali(Pecatu)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Lullaby Bungalows(Pecatu)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
6 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel, top locatie en super aardige medewerkers!!
Ze denken mee en zijn super hulpvaardig!
Twee mooie zwembaden, prachtige kamers met een heerlijk bed en een hele mooie & ruime badkamer!

Een echte aanrader in Uluwatu!!

Verbleef: december 2017
12 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier een heerlijk verblijf gehad aan het eind van onze vakantie. Het resort ligt heel centraal maar heeft toch alle rust die je zoekt. Leuke eet -en eetgelegenheden in de buurt en alles is erg leuk ingericht en heerlijk schoon! Echt een aanrader wanneer je een luxe verblijf voor een leuke prijs zoekt in Uluwatu!

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
4 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas starte mijn verblijf niet helemaal goed, overboeking. Desalniettemin zorgde ze gelijk voor een oplossing. Upgrade, ontbijt en 1 nacht verblijf in n ander hotel aan de overkant. (Vergelijkbaar)
Ondanks de 'mindere' start hebben ze het super goed opgelost.
Eenmaal ingecheckt bij Pinkcoco was mijn kamer fijn, mooi, met n late middagzon op mijn balkon. Vriendelijk personeel, service @the pool --> vers fruit en infused water.
Ook n fijne spa gekoppeld.
Ik heb genoten. Bedankt voor de goede zorgen.
Tot mijn volgende keer Bali..

Verbleef: oktober 2017, reisde alleen
8 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Complex is erg mooi en ruimopgezet. Door de ruime opzet voelt het kleinschalig aan. Zijn 3 zwembaden waarvan 1 adult only, erg prettig. Veel bedjes en ook hutjes waar je lekker in kan liggen. Kamers zijn groot en luxe. Iedere dag nieuw water. Als je 's avonds niet thuis bent maken ze de kamer "slaapready". Zetten flesjes water klaar, klamboe naar beneden, nachtlampjes aan, etc.

Zit dicht bij het strand maar bereid je voor op trappenlopen!

Stranden in Uluwatu zijn klein en worden voornamelijk gebruikt voor surfers. Geen grote langgerekte zandstranden hier.

Zitten voldoende restaurantjes in de buurt. Meeste op loooafstand maar als je hier langer verblijft 3+ dagen zou ik zeker een scooter nemen.

Personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Tevens zit er ook een SPA bij met zeer acceptabele prijzen.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van zijnde hier terecht gekomen. Super leuk opgezet en roze gekleurd hotel. Aardig personeel die je bij je naam noemen en onthouden door foto's bij hun lijstje met gasten te plaatsen. Relaxte sfeer, goede hangbanken en verzorgen in de avond je klamboe en spuiten anti muggen spray. Hotel ligt in doorgaande straat met restaurantjes en barretjes verder niets te beleven. Met een scooter kom je een eind.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Jojo M, Manager van PinkCoco Bali, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2017

Dear Very Happy Pink Guest,

Thanks for your excellent post in TA and we celebrate having another Pink Fan .
Remember to post a nice sexy picture of your stay with us in our FB/ IG pages and win the special 1000 USD prize.
Thanks on behalf of all my team again and please come again or visit our sister hotels in Gili T or Gili Air.
Pink Regards
JJ