4 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas starte mijn verblijf niet helemaal goed, overboeking. Desalniettemin zorgde ze gelijk voor een oplossing. Upgrade, ontbijt en 1 nacht verblijf in n ander hotel aan de overkant. (Vergelijkbaar)
Ondanks de 'mindere' start hebben ze het super goed opgelost.
Eenmaal ingecheckt bij Pinkcoco was mijn kamer fijn, mooi, met n late middagzon op mijn balkon. Vriendelijk personeel, service @the pool --> vers fruit en infused water.
Ook n fijne spa gekoppeld.
Ik heb genoten. Bedankt voor de goede zorgen.
Tot mijn volgende keer Bali..

Verbleef: oktober 2017, reisde alleen
8 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Complex is erg mooi en ruimopgezet. Door de ruime opzet voelt het kleinschalig aan. Zijn 3 zwembaden waarvan 1 adult only, erg prettig. Veel bedjes en ook hutjes waar je lekker in kan liggen. Kamers zijn groot en luxe. Iedere dag nieuw water. Als je 's avonds niet thuis bent maken ze de kamer "slaapready". Zetten flesjes water klaar, klamboe naar beneden, nachtlampjes aan, etc.

Zit dicht bij het strand maar bereid je voor op trappenlopen!

Stranden in Uluwatu zijn klein en worden voornamelijk gebruikt voor surfers. Geen grote langgerekte zandstranden hier.

Zitten voldoende restaurantjes in de buurt. Meeste op loooafstand maar als je hier langer verblijft 3+ dagen zou ik zeker een scooter nemen.

Personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Tevens zit er ook een SPA bij met zeer acceptabele prijzen.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van zijnde hier terecht gekomen. Super leuk opgezet en roze gekleurd hotel. Aardig personeel die je bij je naam noemen en onthouden door foto's bij hun lijstje met gasten te plaatsen. Relaxte sfeer, goede hangbanken en verzorgen in de avond je klamboe en spuiten anti muggen spray. Hotel ligt in doorgaande straat met restaurantjes en barretjes verder niets te beleven. Met een scooter kom je een eind.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Jojo M, Manager van PinkCoco Bali, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2017

Dear Very Happy Pink Guest,

Thanks for your excellent post in TA and we celebrate having another Pink Fan .
Remember to post a nice sexy picture of your stay with us in our FB/ IG pages and win the special 1000 USD prize.
Thanks on behalf of all my team again and please come again or visit our sister hotels in Gili T or Gili Air.
Pink Regards
JJ

24 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben onze eerste 4 nachten doorgebracht in deze super leuke accomodatie! Alles klopt hier! Het personeel krijgt een dikke 10! Ze kennen je bij naam en willen je overal bij helpen! Ons huisje was super gezellig en knus en het ligt super centraal! Wij zouden zeker terug komen!!!!!

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Jojo M, Manager van PinkCoco Bali, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juni 2017

Dear Very Happy Pink Guest,

Thank you so much for your nice post and happy to have another Pink Fan in the family.
Safe travels back home and hope to see you soon.
Please post nice pictures in our FB/IG page and you can be the 1000 UD winner.

Pink Regards

Putu

5 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tini, Dessy en Meiki are the best!
Als je ergens naartoe wilt om te relaxen en houdt van service, dan is dit the place to be. Ik verbleef in een deluxe kamer. De kamer is echt mega groot, zo ook de badkamer en je beschikt over een eigen patio met loungebank. In de avond komt het personeel nog een keer langs om de klamboe naar beneden te doen, kaarsje aan te steken (zodat de kamer lekker ruikt) en anti muggen voorbereiding te treffen. Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt, echt fantastisch. Ik ben ook niet gestoken door een mug hier, met dank aan Pinkcoco!
Resort heeft 2 zwembaden, heerlijk na een dagje strand. Het Padang Padang strand bevindt zich op loopafstand. Heel toeristisch, beter kan je op het Thomas strand liggen. Je hebt wel een scooter nodig. Die kan je huren bij de receptie.
Tini, Dessy en Meiki regelen alles voor je!
Zo heb ik hier mijn boottocht naar de Gilis geregeld. Ze geven je informatie wat je gezien moet hebben in de omgeving. Geen enkele vraag is hen teveel.
Single Finn, Uluwatu Temple en Bingin Beach zijn echt een aanrader.
Op het resort is een restaurant gelegen, heerlijke koffie en het eten is ook geweldig. Probeer vooral de sushi, die is echt goed en niet duur. Ik heb mijn verblijf verlengd en wil eigenlijk niet weg, maar wil nog meer zien :-)Ik zou hier zeker terugkomen!!

Verbleef: januari 2017, reisde alleen
Meikirana, Manager van PinkCoco Bali, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 januari 2017

Dear Valued Guest,

Thanks for staying with us and for such a lovely post in Tripadvisor. Certainly, our our team is the best asset we have in PinkCoco and all of them and especially Meiki, Dessy, and Tini are so sweet and helpful. I am sure they will enjoy reading your comments.

Please do come again to visit us in Bali, Gili T or to our future sister PinkCoco Gili Air.

With best Pink Regards,

Ayu