5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van zijnde hier terecht gekomen. Super leuk opgezet en roze gekleurd hotel. Aardig personeel die je bij je naam noemen en onthouden door foto's bij hun lijstje met gasten te plaatsen. Relaxte sfeer, goede hangbanken en verzorgen in de avond je klamboe en spuiten anti muggen spray. Hotel ligt in doorgaande straat met restaurantjes en barretjes verder niets te beleven. Met een scooter kom je een eind.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Jojo M, Manager van PinkCoco Bali, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2017

Dear Very Happy Pink Guest,

Thanks for your excellent post in TA and we celebrate having another Pink Fan .
Remember to post a nice sexy picture of your stay with us in our FB/ IG pages and win the special 1000 USD prize.
Thanks on behalf of all my team again and please come again or visit our sister hotels in Gili T or Gili Air.
Pink Regards
JJ

24 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben onze eerste 4 nachten doorgebracht in deze super leuke accomodatie! Alles klopt hier! Het personeel krijgt een dikke 10! Ze kennen je bij naam en willen je overal bij helpen! Ons huisje was super gezellig en knus en het ligt super centraal! Wij zouden zeker terug komen!!!!!

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Jojo M, Manager van PinkCoco Bali, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juni 2017

Dear Very Happy Pink Guest,

Thank you so much for your nice post and happy to have another Pink Fan in the family.
Safe travels back home and hope to see you soon.
Please post nice pictures in our FB/IG page and you can be the 1000 UD winner.

Pink Regards

Putu

5 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tini, Dessy en Meiki are the best!
Als je ergens naartoe wilt om te relaxen en houdt van service, dan is dit the place to be. Ik verbleef in een deluxe kamer. De kamer is echt mega groot, zo ook de badkamer en je beschikt over een eigen patio met loungebank. In de avond komt het personeel nog een keer langs om de klamboe naar beneden te doen, kaarsje aan te steken (zodat de kamer lekker ruikt) en anti muggen voorbereiding te treffen. Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt, echt fantastisch. Ik ben ook niet gestoken door een mug hier, met dank aan Pinkcoco!
Resort heeft 2 zwembaden, heerlijk na een dagje strand. Het Padang Padang strand bevindt zich op loopafstand. Heel toeristisch, beter kan je op het Thomas strand liggen. Je hebt wel een scooter nodig. Die kan je huren bij de receptie.
Tini, Dessy en Meiki regelen alles voor je!
Zo heb ik hier mijn boottocht naar de Gilis geregeld. Ze geven je informatie wat je gezien moet hebben in de omgeving. Geen enkele vraag is hen teveel.
Single Finn, Uluwatu Temple en Bingin Beach zijn echt een aanrader.
Op het resort is een restaurant gelegen, heerlijke koffie en het eten is ook geweldig. Probeer vooral de sushi, die is echt goed en niet duur. Ik heb mijn verblijf verlengd en wil eigenlijk niet weg, maar wil nog meer zien :-)Ik zou hier zeker terugkomen!!

Verbleef: januari 2017, reisde alleen
Meikirana, Manager van PinkCoco Bali, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 januari 2017

Dear Valued Guest,

Thanks for staying with us and for such a lovely post in Tripadvisor. Certainly, our our team is the best asset we have in PinkCoco and all of them and especially Meiki, Dessy, and Tini are so sweet and helpful. I am sure they will enjoy reading your comments.

Please do come again to visit us in Bali, Gili T or to our future sister PinkCoco Gili Air.

With best Pink Regards,

Ayu
Owner

24 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven 2 nachten in dit hotel als afsluiter van onze reis in Bali. Je kan er tot rust komen aan het zwembad of je kan naar het strand gaan dat zeer dichtbij ligt (padangpadang).
Het hotel is zeer proper, het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Ze regelen brommertjes voor je, vervoer naar de luchthaven,.. Top.
In de buurt zelf is er niet zoveel te doen dus je bent wel bijna verplicht om een brommertje te huren (of steeds een taxi te nemen).

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
19 mei 2016 beoordeeld

Personeel is erg vriendelijk en attent, ze onthouden iedereens naam wat een erg gewaardeerd gevoel geeft. De kamers zijn erg netjes (airco, klamboe, mooie badkamer) en de zwembaden zijn schoon en aangenaam. De ligging is goed (dicht bij Padang Padang Beach en enkele leuke restaurantjes), al weten niet alle taxi's het eenvoudig te vinden. Een scooter (of taxi) is wel nodig om de omgeving te verkennen.

Verbleef: mei 2016