Beoordeeld op 11 september 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben een 6tal dagen in Sunmprime verbleven. Het is een goede uitvalsbasis en goed hotel, toch minpuntjes.
+ verschillende zwembaden met en zonder poolbar
+ Fitnessruimte, mini market en restaurant in het hotel
+ comfortabel ruim bed met harde matrassen
+ Balkon of directe toegang tot tuinkant/zwembad
+ Zeer goede massages in de tuinen aan dezelfde prijs als op straat (c. 300b)

- kamer niet mooi afgewerkt: silicone en verf is lelijk, kamer stonk en probeerden ze te verdoezelen door een ambi pur in de airco te plaatsen, de combinatie van geuren was vreselijk
- tegels los in de gangen
- airco maakt enorm veel lawaai, kamer niet geluidsdicht, dus vaak om 6u wakker door kuispersoneel
- restaurant heeft snelle bediening en vriendelijke service, eten is niet zo lekker. Vanalles geproefd van thaïse menu's tot pasta's en hamburger. Smaak is ok, maar vaker beter streetfood gegeten.
- poolbar heeft een trage bediening, drankjes zijn lekker

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 1 augustus 2017 via mobiele applicatie

Ligging direct aan het strand, geboekt met logie en ontbijt. Ontbijt is uitgebreid. Mooie ruime kamer met grote koelkast, iedere dag 2 flesjes water. Koffie en thee faciliteiten op de kamer, wordt ook dagelijks aan gevuld. Overal restaurantjes in de buurt, aan strand en in winkelstraatjes waar je goed kan eten. Aan het zwembad mag je ook elders gekocht eten en drinken nuttigen. Geen kinderen en geen handdoekje leggen, heerlijk

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 11 juni 2017 via mobiele applicatie

Een TOP resort...!!!!

Erg vriendelijk personeel die je graag te woord staan en een hand wilt helpen wanneer het mis gaat. (Camera gestolen tussen Malaysia en Phuket, een van de receptiemedewerker belde om het te regelen. Al was het tevergeefs bij dienstdoende maatschappij.)
Grote kamers, dagelijks verschoont indien je dat wenst. Uiteraard met een ruim balkon,waar je lekker kan bijkomen als het te warm wordt bij de pool en op het strand. 4 grote zwembaden en niet te vergeten lekker ontbijten met uitzicht op zee.

Met 2 stappen ben je op het strand en genieten van de overheerlijke zon.

Jezelf verwennen met alle type massages voor een leuk prijsje.

'S avonds op loopafstand lekker eten bij een van de leuke tentjes op strand. Hey ha zeker een aanrader. Anders met 10 stappen ben je in mini Kamala beach stadje.

Op maandag en vrijdag tegenover resort, een mini markt in de avonden (16:00-20:00)waar je ook weer lekker eten kan halen.

Met andere woorden een uitstekend resort. Voor ons zeker een 4 1/2 star resort.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 9 juni 2017 via mobiele applicatie

Aller eerst super locatie en veel faciliteiten.
Mooi strand en meer dan 5 zwembaden.
Aan alles is gedacht. 5 sterren voor het hotel zelf.
Ik was met ouders op vakantie en we wilden de laatste 2 nachten wat luxer doen.
0 sterren helaas voor het management meisje.
Bij aankomst was alles goed. mijn vrouw had geboekt maar onder haar naam. Agoda heeft onze kamers dus geanuleerd, zonder pardon, dankjewel agoda!!! duurt 7 dagen voor het geld word terug gestuurd.
Nu hadden we eindelijk gezord dat ik met een andere cc kon betalen. Maar werd niet geaccepteerd !! toen zei dat management vrouwtje dat nergens in thailand ik kon betalen met de cc van mijn vrouw. Dit is appart want bij de laatste 12 hotels was dit geen probleem. Moet ik de ing opbellen zodat ik cash kon betalen.
na 6 uur heen en weer geloop naar de lobby heb ik dus 6 uur vernacheld in deze tijd kon ik niets doen aangezien er nog niet betaald was. Zelfs een handtekening doorsturen met trouwboekje was niet goed genoeg. Mijn vrouw moest aanwezig zijn voor een handtekening. Erg erg slecht en hoop dat deze vrouw beter haar best doet de volgende keer. Dus 0 sterren voor management systeem. 5 sterren voor hotel. Maar door veel verspilde tijd moet ik 1 ster geven.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 7 april 2017

Het hotel bestaat uit verschillende delen en wij waren in het "adults only" deel zodat het zeer rustig was aan het zwembad en in de restaurants. personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Hotel beschikt over een kleine supermarkt en langs het strand vindt men verschillende kraampjes en eetgelegenheden. Voor nachtleven moet men hier niet zijn: dan is Patong geschikt

Datum van verblijf: maart 2017