36 personen bekijken dit hotel
Expedia.comUS$ 184
Hotels.comUS$ 184
Prestigia.comUS$ 386
Beoordeeld op 8 februari 2020

We hebben afgelopen week 4 dagen bij Thavorn Beach verbleven en van elke minuut genoten. We hadden een hillside kamer op de 4e verdieping ; Fabelachtige panoramische vergezichten en een heel mooi uitzicht op de rest van het resort. Een werkelijk enorme kamer met een bed van bijna 3 meter breed :-) , alles schoon, netjes en alhoewel sommige dingen wel wat slijtage vertoonden was dat niet echt storend. Het bad op het balkon was ook een echte ervaring samen met het prachtige uitzicht.

Het kabeltreintje naar de hillside kamers werkte prima en de jongens die het bedienden waren ( net als al het andere personeel trouwens) uitermate vriendelijk en behulpzaam. De lagoon-pool was enorm groot en werd goed schoongehouden, alhoewel er Russen en Aziaten waren die al vroeg in de morgen bedjes "claimden" waren er altijd ligbedden voorhanden.

Bij het (overigens uitstekende) ontbijt was het tussen 9 en 10 uur erg druk maar dat krijg je wanneer iedereen tegelijk zo laat mogelijk wil gaan ontbijten, alles werd prima aangevuld maar een vrije tafel vinden was soms iets moeilijker.

De prijzen van drankjes waren wat aan de hoge kant, onder meer door de 10% tax en 7% servicefee die erbij opgeteld dienden te worden maar het eten in ondermeer Siam restaurant op het strand was nauwelijks duurder dan in Patong. De gratis shuttle reed een aantal keer per dag op en neer naar Patong maar om heel eerlijk te zijn gebruikten we het alleen om naar de supermarkt te gaan om drankjes te halen. Patong beach en Bangla road zijn niet echt wat wij attracties noemen en meer dan een eenmalig kort bezoekje vonden we méér dan genoeg.

Lekker ontspannen en relaxen op Thavorn geniet toch onze voorkeur. Echt een aanrader, wij komen 100% zeker weer terug !!

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 26 november 2019

Wij verbleven in dit hotel in oktober gedurende 4 nachten. Het hotel is heel mooi gelegen aan het strand, hetgeen heel uitzonderlijk is in de buurt. Het ligt midden in de natuur en de decoratie met beelden en planten is uitzonderlijk mooi. Wij hadden een kamer aan het zwembad, centraal gelegen en goed bereikbaar. De kamer was ruim en van alle comfort voorzien. De kamers op de heuvel zijn minder goed bereikbaar, vooral voor mensen die minder goed te been zijn en dit ondanks het feit dat er een kabelbaan is. Wij verbleven half pensioen en hebben telkens uitstekend gegeten. Het hotel ligt inderdaad iets verder van Patong. Gelukkig is er meerdere keren per dag een gratis transfer naar het centrum van Patong.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 9 oktober 2019 via mobiele applicatie

Thavorn beach hotel is een mooi hotel met goede ligging, gratis shuttle service naar Patong. Goed en uitgebreid ontbijt, ook het eten voor lunch en diner is goed. Mooie kamer en behulpzaam en vriendelijk personeel

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 24 augustus 2019

Wij waren eerst in afwachting na het lezen van eerdere beoordelingen over de prijzen, de shuttle en treintje voor de hill kamers.
Ik begrijp er helemaal niets van!!!
Van begin tot eind super verblijf al het personeel wil maar een ding dat jij het goed hebt.
Je wordt netjes ontvangen, geen zorgen over je koffers bij de receptie wordt je keurig ontvangen met een kopje thee en wordt alles uitgelegd. 1 tip gebruik de spend free money ideaal! Je wordt naar je kamer gebracht en alles wordt uitgelegd. Er wordt zelfs gebeld tijdens je verblijf als alles naar wens is.
Het treintje complimenten voor de jongens die je altijd vriendelijk begroeten en je helpen en ja is ie net boven dan moet je even wachten het is geen sneltrein en tenslotte je hebt vakantie toch!
En wil je daar niet afhankelijk van zijn moet je geen kamer op de hill boeken maar dan mis je een geweldige ervaring en uitzicht.
Het eten is gewoon goed en niet duur
ja als je het vergelijkt met de mobiele eetwagentjes op straat of drinken uit de supermarkt vergelijkt maar dan is elk restaurant/ hotel in phuket duur of waar op de wereld je ook bent. Vergeet niet je zit 5 sterren resort.
Er is vanaf 4 uur happy hour en nogmaals speciale complimenten voor de crocodile bar team Clint bua night Amy sa atiwat jullie zijn
Het resort is een pareltje in phuket en je hoeft daar niet eens weg zo mooi en rustig.
Ik raad het iedereen aan als je wat zoekt op phuket.
En wil ergens heen er rijdt gratis een shuttle 5x per dag.
Een tuk tuk naar patong beach kost 300baht niet de rode maar de eigen rijders ook veel en veel vriendelijker.
Hoogers

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 16 januari 2019

Personeel is erg vriendelijk. De beachbungalows zijn enorm groot en hebben een eigen terras. Wel wat verouderd. Ook kun je een kamer krijgen helemaal achteraan. Ontbijt is erg uitgebreid en goed. Mindere punten zijn het massatoerisme hier in het hotel, vechten om een ligbed bij het zwembad. Je kunt niet in de zee zwemmen door het getijdeverschil. Heel veel Russen en Aziaten. Grootste minpunten zijn de exorbitante prijzen voor eten en drinken, 295 baht( 8/9 euro) voor een biertje en je kunt niet even om de hoek naar de supermarkt want het complex ligt afgelegen.

Datum van verblijf: januari 2019