“prima inititief”

Openbare Bibliotheek Coba Baca
Geclassificeerd als nr. 12 van 36 dingen om te doen in Buleleng
Attractiegegevens
19 december 2014 beoordeeld

Goed ingericht en prima initiatief, vooral ook door de vele boeken voor de jeugd. Mag misschien nog wat meer Indonesische literatuur. Maar wat niet is kan nog komen

Schrijf een beoordeling

25 mei 2014 beoordeeld

We zijn ook dit keer even bij Coba en Peer op bezoek geweest

Deze sympathieke mensen doen goed werk voor de kansarmen in het noorden van Bali

15 oktober 2013 beoordeeld

We waren aangenaam verrast door het verhaal dat Coba ons vertelde. Veel succes nog metgezel al mooie verwezenlijking.

2 juli 2013 beoordeeld

één adres in Lovina voor allerlei boeken bij Coba Baca, groot assortiment Nederlands en Engelstalige boeken.

21 juni 2013 beoordeeld

Een bibliotheek met een speciale Nederlandse afdeling. Leesboeken, studieboeken, aardrijkskunde, het is er allemaal. En ook nog aandacht voor de medemens.

Reizigers die Openbare Bibliotheek Coba Baca bekeken, bekeken ook

In Openbare Bibliotheek Coba Baca geweest? Deel je ervaringen!