“Fantastisch! ”

Keukens: Aziatisch
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

2 avonden achter elkaar hier gegeten. Pick up service hebben ons op gehaald en weggebracht. Het eten is van hele goede kwaliteit. Ook de desserts / cocktails / koffie is heerlijk. Mega vriendelijk personeel! 10/10. Bedankt!

Datum van bezoek: september 2019

4 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is even zoeken, maar wanneer je er bent , is het een fantastisch plekje. Goed eten, zowel Europees, als Aziatisch, maar ook heerlijke taart en brood. Voor alle momenten van de dag een aanrader. Zelfs pick-up service!

Datum van bezoek: augustus 2019
20 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisterenavond gegeten in de Buda Bakery & resto.
Gekozen gerechten: garlic bread als voorgerecht (om te delen), chicken gordon blue & fish & chips (als hoofdgerechten).
Voorgerecht genoeg voor 4personen. Volledig stokbrood.
Voor het hoofdgerecht kan ik enkel oordelen voor de chicken gordon blue: het was fenomenaal. Hoedje af aan de chef. Ik kan me niet herinneren dat ik nog zo lekker gegeten heb. Subliem en een echte aanrader!

Datum van bezoek: juli 2019
28 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg genoten van een lunch bij de Buda Bakery & Resto!
We hadden de Green Sandwich. Mooie opmaak met verschillende groenten en salade. En daarna een heerlijke cappuccino (heet! Zoals het hoort) gedronken. Heel creatief : een kaneelstokje als roerstaafje! Zeker een aanrader om er te eten. Beneden is de bakkerij en heerlijke geuren dwarrelen naar boven terwijl je op het terras je lunch nuttigt!

Datum van bezoek: juni 2019
28 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ligt wat afgelegen, maar is het zeker waard.
Wanneer je eens wat anders wilt dan typisch balinees eten, kan je hier terecht.
Wij hebben heerlijke sandwich gegeten die vele malen lekkerder is dan soortgelijke lunches in het gemiddelde restaurant op Bali. Ook de cappucino was zo als die hoort te zijn, smakelijk en heet.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Buda Bakery & Resto bekeken, bekeken ook

In Buda Bakery & Resto geweest? Deel je ervaringen!