“Mooie berghut”

Les marmottes
Geclassificeerd als nr. 2 van 26 Restaurants in Montriond
Keukens: Frans
23 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op weg van Les Lindarets naar het village de chèvres, ligt rechts naast de piste dit niet over te slaan bergrestaurant. Prima service met een goede menukaart. Ideale stop.

15 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi restaurant met groot terras opvoeden lokatie. Vriendelijke service met uitgebreide menukeuze. Het etablissement ligt een beetje off-side Les Lindarets, vlak boven het Geitendorp waar de meeste toeristen heen gaan. Gevolg: alleen de liefhebber stopt hier

6 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk, goede porties en redelijke prijzen. Prima geluncht kennen het restaurant al 40 jaar en is voor ons een traditie. Destijds hadden ze buiten niet eens stoelen en zat je in de sneeuw, haha , eten zelf pakken in de keuken en later melden bij de kassa wat je allemaal gegeten had. Super maar nu nog steeds goed dus.

24 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk met het hele gezin geluncht. De pizza's kun je zelf samenstellen. Ze smaakten heerlijk. Ook de spaghetti carbonara was lekker.
Was wel aardig druk, toch kwam het eten op tijd.
Een aanrader om tussen de middag lekker te lunchen.

26 december 2015 beoordeeld

Al meerdere jaren een prima plek om te lunchen in onze kerst skivakantie. Bij grote groepen meer dan 10 personen is reserveren aan te raden. In de maanden januari en december raad ik aan om binnen te reserveren. Alle andere maanden is het heerlijk om buiten als er zon is ervan te genieten.

Reizigers die Les marmottes bekeken, bekeken ook

Montriond, Morzine-Avoriaz

Morzine-Avoriaz, Portes du Soleil
Morzine-Avoriaz, Portes du Soleil

Avoriaz, Morzine-Avoriaz
Avoriaz, Morzine-Avoriaz

In Les marmottes geweest? Deel je ervaringen!