“Verborgen parel op fietsafstand van Lyon”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

René v
Groningen, Nederland
Niveau 1 bijdrager
4 beoordelingen
“Verborgen parel op fietsafstand van Lyon”
Beoordeeld op 14 augustus 2015 voor een verblijf in augustus 2015

Na een lange rit vanuit Groningen werden wij zeer leuk en hartelijk welkom geheten door Laurent met zijn vrouw en Dana de hond. Laurent spreekt perfect Engels en zijn vrouw begrijpt dit ook goed.
Wij kregen een rondleiding door het appartementje en daarna konden we nog even lekker genieten op het terras met volledige privacy en een fantastisch uitzicht op de grote tuin.
Het appartement is echt heel erg schoon en netjes. Het tweepersoons bed slaapt ook heerlijk en door het rolluik is de slaapkamer goed te verduisteren. Er is geen airco, maar tijdens ons verblijf was het buiten erg warm en bleef het binnen lekker koel. De keuken is klein, praktisch en luxe.. Alleen moet je met de hand de afwas doen. Alles ziet er als nieuw uit. De douche is erg goed en geeft veel water. Ook werkt de WiFi verbinding perfect.
Wij hebben hier 2 nachten verbleven op doorreis naar het zuiden. Wij hadden fietsen bij ons en zijn naar het centrum van Lyon gefietst (ca 45 min) . Ook gaat er op steenworp afstand een bus direct naar het centrum.
Wij vonden het verblijf en de stad zo leuk dat wij hopen volgend jaar hier langer te kunnen verblijven.

Short in English: fantastic place to stay. Very warm welcome by Laurent and a lot of privacy. Great views from private terrace at the beautiful garden. Laurent (owner) speaks English. Very neat apartment with fully equiped kitchen (no dishwasher). Short trip with the bus to the center of Lyon. We stayed here for 2 nights. Great price/quality rating.

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: Alles was super schoon en enorm privé terras
Minpunten: De wijk waar je doorheen rijdt is niet echt aantrekkelijk. Het appartement ligt hier echter een stuk vandaan.
Reisgroep: Partner
Je leeftijdgroep 35-49
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Gezinnen met kleine kinderen Mensen met huisdieren
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren