“Paradijselijk!”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Ongoye View Residence

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Heemstede, Nederland
2 beoordelingen
“Paradijselijk!”
Beoordeeld op 24 augustus 2015 voor een verblijf in augustus 2015

De villa is een paradijs op aarde! De ligging is werkelijk fantastisch qua rust en een waanzinnig mooi uitzicht. Moki verzorgt verder alles qua huishouden (wassen, strijken, schoonmaken, bedden opmaken, bedjes bij het zwembad klaarzetten etc), dus ECHT vakantie! Mijn echtgenoot is degene die kookt en heel kritisch op de keuken en het keukengerei; maar dat was werkelijk dik in orde. Alles is van zeer goede kwaliteit en super onderhouden. Dat geldt ook voor alle aanwezige apparatuur zoals de afwasmachine, magnetron, oven. De hoofdslaapkamer + badkamer zijn echt heel ruim en voorzien van een heerlijk bed. Dus iedere ochtend opstaan met dat prachtige uitzicht, exotisch bloeiende boom in de tuin en soms zelfs met apen en je plan maken voor het vele dat de omgeving te bieden heeft. Het enige waar je wel rekening mee moet houden is dat alles een redelijke afstand kent (1 a 2 uur rijden), maar dat is Afrika! Voor de kinderen (3 pubers) was vooral het tafelvoetbalspel en natuurlijk het zwembad zeer favoriet. De ontvangst en coördinatie door Pie is overweldigend!

Service
Pluspunten: De service van Moki
Minpunten: Wifi/internet is soms traag
Reisgroep: Uitgebreide familie
Moh M
Haarlem, Nederland
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Adembenemend mooi! Zeker een een aanrader..”
Beoordeeld op 15 augustus 2015 voor een verblijf in mei 2015
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Wij zijn in mei voor twee weken naar Zuid Afrika geweest. Ons verblijf in Ongoye View Residence was fantastisch!!! Bij aankomst reden we de oprijlaan op en wachtte ons een prachtig grote, schone en goed verzorgde villa. De villa heeft een prachtige tuin en zwembad en geweldig uitzicht op bergen met een adembenemende zonsondergang. Je voelt je werkelijk in de zevende hemel, de uitstapjes naar de game reserves worden opeens minder noodzakelijk ☺. Uiteraard hebben we geweldig wildlife gezien in de buurt van de villa, o.a. in Umfolozi/Hluhluwe Game reserve. Onze eerste safari (met eigen auto) al 4 van de BIG 5 gezien. Je bent er al met 1,5 uur rijden. We hebben genoten van de goede service door zowel de housekeeper als de buurvrouw die altijd voor je klaar staat bij vragen en leuke tips geeft. Je kan naast de safari's en de prachtige omgeving genieten van het huis, sporten, golfen en naar het strand. Wij komen hier zeker weer een keer terug.

Service
Pluspunten: De rust en de luxe van de villa
Minpunten: niet van toepassing
Reisgroep: Partner
Je leeftijdgroep 25-34
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Gezinnen met kleine kinderen Grote groepen
Liesbet D
common_n_hotel_reviews_1bd8 21 nuttige stemmen
“prachtige designvilla”
Beoordeeld op 26 april 2015 voor een verblijf in april 2015
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Zeer mooie villa van alle gemakken voorzien en ideaal voor gezinnen met kinderen (wel veel trappen!). Speelgoed, kikkertafel en pingpong ter plaatse. Afgesloten tuin. Zeer goed onthaald door moeder Jenny en buurvrouw Pie, aan wie we ook alles konden vragen en die zeer behulpzaam waren (oa restaurant en massage laten regelen via Pie). De huishulp Mokey is zeer discreet maar steeds aanwezig indien nodig. Wij verbleven hier spijtig genoeg maar 4 nachten en hadden geen al te best weer, slechts 1 zonsondergang kunnen zien... We dienden noodgedwongen de open haard aan te steken, doch door de wind niet ideaal want rook werd de villa in geblazen. Door de open ruimten en enkel 1 deur aan de master bedroom (rest van de slaapkamers heeft gordijnen ipv deuren) zijn de slaapkamers niet geluidsdicht wat in ons geval ingevolge een zeer zware snurker echt een probleem was. De villa is wel op enige afstand van de luchthaven van Johannesburg gelegen zodat wij in meerdere etappes tot Mtunzini zijn gereden, een ander alternatief is een vlucht naar Durban nemen. In Mtunzini zelf zijn een paar gezellige typische Zuid-Afrikaanse theehuisjes - winkeltjes, je kan koffie gaan drinken in de countryclub met een prachtig zicht op de lagune (het eten viel er tegen) of de locals ontmoeten in het gezellige en wat minder rustieke Clay Oven-restaurant vlakbij de villa. De villa is een ideale uitvalsbasis voor uitstappen naar nabije game reserves of de kust; Mtunzini-strand zelf is natuurreservaat en zonder betalen kan je er niet op. Na enkele dagen voel je je al een deel van de plaatselijke gemeenschap, welke ervaring je niet hebt als je enkel in afgelegen lodges in game reserves zou blijven. Zeker ook een aanrader als eerste kennismaking met Zuid-Afrika. We zouden graag terugkeren!

Service
Pluspunten: het design van de villa
Minpunten: geluid en zicht van de nabijgelegen autostrade
theresevd ...
Hoofddorp, Nederland
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“Om nooit weg te gaan.....!”
Beoordeeld op 15 april 2015 voor een verblijf in maart 2015
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Wat hebben we een waanzinnige drie weken vakantie gehad, het prachtige huis met werkelijk alles wat je maar kunt wensen en prachtig luxe ingericht, dagelijks "ontzorgd" door Mokie, de housekeeper, met de afwas, schoonmaak, bedden, handdoeken, ligstoelen etc., de tuin, het heerlijke zilte zwembad, de ligging, de veiligheid, de wildparken op één uurtje rijden, het strand, de lieve buurvrouw die mooie accomodaties bij de wildparken kan boeken, 's-avonds genieten van de zonsondergang en het eten bij de plaatselijke restaurantjes en vooral.....helemaal niets doen, alleen maar genieten!
Kortom, het toppunt van onthaasten, om nooit weg te gaan......gelukkig gaan we over elf maanden terug!

Service
Pluspunten: Alles
Minpunten: Kunnen niets bedenken
Erwin669
Dubai, Dubai, United Arab Emirates
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“Ultieme onthaast lokatie”
Beoordeeld op 10 maart 2013 voor een verblijf in december 2012
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Prachtige "Piet Boon Villa" van alle gemakken voorzien op een schitterende lokatie vlakbij het strand, wildparken, restaurants, golfbaan etc. Perfect onderhouden, niets op aan te merken, een absolute aanrader! Genieten met een hoofdletter G.

Service
Pluspunten: Architectuur, inrichting en lokatie
Minpunten: Het vertrek uit Mtunzini
Nico v
Bentveld
“Droomhuis”
Beoordeeld op 15 januari 2013 voor een verblijf in januari 2013
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Wat een schitterend huis, het overtrof al onze verwachtingen die we al hadden via de website. We werden gastvrij ontvangen door de buurvrouw, die ons wegwijs maakte en Mokey, die op het terrein een huisje heeft en ons bij alles behulpzaam was. Het waren heerlijke weken van golfen, beestjes kijken in het op een klein uurtje rijden gelegen oudste wildpark van Zuid Afrika en luieren bij het zwembad. ’s Avonds genoten we van de zonsondergang en het uitzicht vanaf de prachtige trap met een glas heerlijke Zuid Afrikaanse wijn. Het was een geweldige ervaring die naar meer smaakt, jammer dat we er maar vier weken van konden genieten.

Service
Pluspunten: Het prachtige zwembad en uitzicht
Reisgroep: Partner
Je leeftijdgroep 65+
Vakantie met vrienden
Cornelien ...
Elst, Utrecht, Netherlands
“Waanzinnige vakantie”
Beoordeeld op 13 januari 2013 voor een verblijf in januari 2013
personen vonden dit een nuttige beoordeling

We hebben echt een super tijd gehad. Het huis was prachtig, ruim en er werd iedere dag gezorgd voor een opgemaakt bed en schone handdoeken. Wat een service! Onze kinderen lagen 's ochtends al in het prachtige zwembad. Ze konden zich hierin uitleven, en ook deze werd keurig iedere dag onderhouden. De ligging van het huis, tuin en zwembad is werkelijk fantastisch! Kortom we hebben genoten van huis en omgeving!

Service
Pluspunten: Huis en omgeving
Minpunten: Niets
Reisgroep: Uitgebreide familie
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren