13 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel Rhino land is een fijn hotel op een goede locatie. Vooral de tuin is erg fijn om in te zitten. Er zijn hutjes met een fan. Ontbijt is inbegrepen. De manager is erg aardig en houdt van een praatje maken. Safari's kunnen uit het hotel worden geboekt.

Verbleef: oktober 2017
12 oktober 2017 beoordeeld

Mooie goed onderhouden bungalows met ruim betegelde veranda. Er is een prachtige groene tuin met verschillende zitjes. De eigenaar doet zijn best het gasten naar de zin te maken. Er is een restaurant met een redelijke keus aan gerechten. Pluspunten in de kamers: voldoende stopcontacten (kom je niet vaak tegen in Nepal), verschillende lichtpunten. Warm en koud water.

• Verbleef: september 2017, reisde alleen
2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben genoten van Rhino Land, fijne kamer, wel erg warm! Hulpvaardig personeel, goed advies! Erg dienstbaar! Betrokken eigenaar! Het was heerlijk!
De jungletocht was prachtig, we hebben Rhino's gezien en een schildpad!

Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
22 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige plek! Heerlijk rustig hier. Totale rust en vrede. Vanuit hier veel mogelijkheden om de prachtige jungle te bezoeken. Zowel vanuit het hotel zelf, te voet, jeep, olifant, etc..
Kamers zijn groot en schoon. Goed eten en drinken. Ga er heen als je in Chitwan bent.

Verbleef: maart 2017, reisde met vrienden
31 december 2015 beoordeeld

Ruime kamers en ruime terrassen met een schitterende groene en bloemrijke tuin.
Uiterst vriendelijk personeel. Aanrader voor natuurliefhebbers. Party's horen er niet. Der wordt rekening gehouden met alle gasten zodat men kan genieten en relaxen in de hangmatten in de mooie tuin of tijdens het vergezicht vanop de ruime terrassen.
Heel eenvoudig en budgetvriendelijk hotel.
Onze mening, backpakkers daarheen, beste keuze, en ik ga reeds tien jaar naar Nepal

Kamertip: Aanrader voor wie wil genieten van stilte en natuur
  • Verbleef: december 2015, reisde met vrienden