Beoordeeld op 13 oktober 2017 via mobiele applicatie

Hotel Rhino land is een fijn hotel op een goede locatie. Vooral de tuin is erg fijn om in te zitten. Er zijn hutjes met een fan. Ontbijt is inbegrepen. De manager is erg aardig en houdt van een praatje maken. Safari's kunnen uit het hotel worden geboekt.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 12 oktober 2017

Mooie goed onderhouden bungalows met ruim betegelde veranda. Er is een prachtige groene tuin met verschillende zitjes. De eigenaar doet zijn best het gasten naar de zin te maken. Er is een restaurant met een redelijke keus aan gerechten. Pluspunten in de kamers: voldoende stopcontacten (kom je niet vaak tegen in Nepal), verschillende lichtpunten. Warm en koud water.

Datum van verblijf: september 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 2 oktober 2017 via mobiele applicatie

We hebben genoten van Rhino Land, fijne kamer, wel erg warm! Hulpvaardig personeel, goed advies! Erg dienstbaar! Betrokken eigenaar! Het was heerlijk!
De jungletocht was prachtig, we hebben Rhino's gezien en een schildpad!

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 22 maart 2017 via mobiele applicatie

Geweldige plek! Heerlijk rustig hier. Totale rust en vrede. Vanuit hier veel mogelijkheden om de prachtige jungle te bezoeken. Zowel vanuit het hotel zelf, te voet, jeep, olifant, etc..
Kamers zijn groot en schoon. Goed eten en drinken. Ga er heen als je in Chitwan bent.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 31 december 2015

Ruime kamers en ruime terrassen met een schitterende groene en bloemrijke tuin.
Uiterst vriendelijk personeel. Aanrader voor natuurliefhebbers. Party's horen er niet. Der wordt rekening gehouden met alle gasten zodat men kan genieten en relaxen in de hangmatten in de mooie tuin of tijdens het vergezicht vanop de ruime terrassen.
Heel eenvoudig en budgetvriendelijk hotel.
Onze mening, backpakkers daarheen, beste keuze, en ik ga reeds tien jaar naar Nepal

Kamertip: Aanrader voor wie wil genieten van stilte en natuur
Datum van verblijf: december 2015