Sapana Village Lodge
Priceline
US$ 30*
US$ 27*
  • Gratis parkeren
Eden Jungle Resort(Sauraha)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 10*
US$ 9*
Orbitz.com
  • Gratis parkeren
Unique Wild Resort(Sauraha)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 22*
US$ 21*
Agoda.com
US$ 35*
US$ 32*
  • Inclusief ontbijt
FilterenAlle talen
30 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele mooie lodge, goede en grote kamers
Zeer vriendelijke bediening. Uitstekende uitvalsbasis voor Chitwan bezoeken in alle mogelijkheden. Rustig en ontspannen. Mooi dat de lokale bevolking wordt gesteund met deze lodge !
Het uitzicht is schitterend. Het eten heerlijk.

Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
19 november 2016 beoordeeld

Wat een geweldige lodge en een uitzicht op de besneeuwde bergen, vriendelijke staff
niets is te gek of ze proberen het te doen voor je. Prima aanbod voor excursies en wat zeker aan te raden is om met de ossenkar naar de village te nemen om te zien hoe de mensen leven en wat Sapana Village doet hier ze ondersteunen de dorpelingen die wel er wat voor terug moeten doen zoals het bewerken van land zodat ze daar ook van kunnen leven. Sapana heeft ook een schooltje opgezet nu nog in het begin stadia maar volgend jaar komt er weer een klasje bij. Als je hier naartoe zou willen gaan neem dan wat ervoor mee potloden kleurboeken speeltjes poppen dit soort dingen kunnen ze goed gebruiken ze zullen u hartelijk verwelkomen. En natuurlijk zijn er wat min puntjes waar zijn die nu niet, maar geniet van de rust en de olifanten die door de lodge heen lopen om gewassen te worden

Kamertip: ik zou een kamer voor 3 personen aanbevelen
  • Verbleef: November, 2016, reisde met familie
16 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb een week doorgebracht op deze fijne plek. Heerlijk tot rust komen. Ontbijten en lunchen met op de achtergrond een mooi uitzicht op het baby olifantje en zijn moeder. Er is een speciale plek waar je in alle rust kan mediteren.
Het lekkere eten was elke dag weer met veel liefde klaargemaakt en geserveerd. Mijn bed was perfect! En uiteindelijk was ook de koffie precies naar mijn zin. De truc was een espresso uit de koffiebar met een beetje heet water erbij!
Het is mogelijk om verschillende activiteiten te doen zoals een jungletocht, olifanten wassen, leren koken op z'n Nepalees ed.
Jammer dat ik na een week al weer weg moest. Ik kom er zéker nog eens terug!!

Verbleef: Oktober, 2016, reisde alleen
16 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze lodge is een geweldig uitgangspunt voor allerlei jungle activiteiten! Bovendien steun je met je verblijf de plaatselijke bevolking.
De kamers zijn ruim en smaakvol ingericht. Er zijn veel verschillende chillplekken. En het personeel is de hele dag vrolijk. Wat wil je nog meer!
Sapana betekent droom. De eigenaar had deze droom en heeft hem met crowdfunding vanuit Nederland waar kunnen maken.

Verbleef: Oktober, 2016, reisde alleen
29 augustus 2016 beoordeeld

Prima onderkomen met heel vriendelijk personeel en manager.
Goede keuken.
Mooi gelegen met een prachtig uitzicht op snelstromende rivier en bij helder weer uitzicht op het Annapurna gebergte.
Gratis wifi in restaurant.

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met vrienden