Sapana Village Lodge
Jungle Safari Lodge(Sauraha)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Wild Horizons Guest House(Sauraha)(Heel veel waar voor je geld!)
Orbitz.com
  • Gratis parkeren
Travellers Jungle Camp(Sauraha)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Hotel National Park(Sauraha)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
18 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Sapana lodge is een echte aanrader, de ideale plek om uit te rusten van de wandeltochten die je in het park maakt! Mooie ruime (en niet onbelangrijk, schone) kamers voorzien van airco. Vriendelijk personeel en goede service. Kamers zijn voor nepalese begrippen prijzig, maar wij vonden het het helemaal waard. Een plek om even echt te genieten van je vakantie!

Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner
10 augustus 2014 beoordeeld

We hebben genoten in Sapana Village Lodge. Prettig en behulpzaam personeel, mooie kamers, en zelfs zo nu en dan een kikker als huisdier! Dat kon voor ons de pret niet drukken!
Werkelijk alles werd voor ons gedaan, de excursies werden goed geregeld, als het nodig was kreeg je ontbijt mee. Het eten was lekker. De wetenschap dat ons geld ook ten goede komt aan de lokale bevolking, vonden we een fijne bijkomstigheid!
Al met al een aanrader, wij zouden er zo weer terug gaan!

• Verbleef: juli 2014, reisde met familie
31 juli 2014 beoordeeld

Sapana Village Lodge is een mooie en sfeervolle lodge in Chitwan. Het is er heerlijk rustig, er zijn ruime, comfortabele kamers en ze bieden leuke, interessante excursies. Daarnaast zetten ze zich in voor de lokale bevolking. Het eten is heerlijk en er is veel keuze, tevens is de bediening erg vriendelijk en sociaal. Kortom: een aanrader!

• Verbleef: juli 2014, reisde met vrienden
28 juli 2014 beoordeeld

Een ideale plaats om een reis in Nepal af te sluiten. Natuur, rust, lekker eten, vriendelijke mensen, gezellige kamers met airco, veel activiteiten te doen met een prima gids. In het restaurant spreekt iemand zelfs wat Nederlands....leuk

• Verbleef: juli 2014, reisde met vrienden
11 mei 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel mooi resort. Leuke bediening. Ze zijn enthousiast, maken grapjes, laten je dingen zien en beantwoorden je vragen goed. Het verhaal achter heel het resort en personeel is erg mooi! Een Nederlander vroeg aan een ober in een restaurant wat zijn droom was. Hij vertelde een eigen resort/hotel. Zij vroeg hoeveel geld hij nodig had, dat was een x bedrag. Zoveel geld had ze niet maar terug in NL het geld opgehaald en het geld geven en ze zei erbij je kan 2 dingen doen 1 je gaat feesten en maakt het geld op 2 je maakt je droom waar. Nou hij had dus z'n droom waargemaakt en het personeel wat die in dienst heeft komt ook uit zijn dorp en die werken daar nu.

Verbleef: mei 2014