“Geweldig!!!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Sapana Village Lodge
Beoordeeld als nr. 1 van 29 B&B's / pensions in Sauraha
17 oktober 2014 beoordeeld

Het is een heerlijke plek om tot rust te komen en daarnaast veel te ontdekken in Chitwan NP. Het is wat prijzig, zowel de kamers als het programma, maar is het helemaal waard. De service is perfect. Het programma is uitgebreid en veelzijdig. Zelf heb ik olifanten gereden en gewassen, een jungle tocht gemaakt, zowel via kano als te voet, naar een waterval geweest en genoten van een traditionele stickdance van de tharu mensen. Prachtige plek om te verblijven.

Kamertip: Geen wifi in de kamers. Ik zat aan een kamer naast het olifantenverblijf, leuk uitzicht! :)
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Oktober, 2014, reisde met familie
Schrijf een beoordeling

18 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Sapana lodge is een echte aanrader, de ideale plek om uit te rusten van de wandeltochten die je in het park maakt! Mooie ruime (en niet onbelangrijk, schone) kamers voorzien van airco. Vriendelijk personeel en goede service. Kamers zijn voor nepalese begrippen prijzig, maar wij vonden het het helemaal waard. Een plek om even echt te genieten van je vakantie!

Verbleef: Augustus, 2014, reisde met een partner
10 augustus 2014 beoordeeld

We hebben genoten in Sapana Village Lodge. Prettig en behulpzaam personeel, mooie kamers, en zelfs zo nu en dan een kikker als huisdier! Dat kon voor ons de pret niet drukken!
Werkelijk alles werd voor ons gedaan, de excursies werden goed geregeld, als het nodig was kreeg je ontbijt mee. Het eten was lekker. De wetenschap dat ons geld ook ten goede komt aan de lokale bevolking, vonden we een fijne bijkomstigheid!
Al met al een aanrader, wij zouden er zo weer terug gaan!

• Verbleef: Juli, 2014, reisde met familie
31 juli 2014 beoordeeld

Sapana Village Lodge is een mooie en sfeervolle lodge in Chitwan. Het is er heerlijk rustig, er zijn ruime, comfortabele kamers en ze bieden leuke, interessante excursies. Daarnaast zetten ze zich in voor de lokale bevolking. Het eten is heerlijk en er is veel keuze, tevens is de bediening erg vriendelijk en sociaal. Kortom: een aanrader!

• Verbleef: Juli, 2014, reisde met vrienden
28 juli 2014 beoordeeld

Een ideale plaats om een reis in Nepal af te sluiten. Natuur, rust, lekker eten, vriendelijke mensen, gezellige kamers met airco, veel activiteiten te doen met een prima gids. In het restaurant spreekt iemand zelfs wat Nederlands....leuk

• Verbleef: Juli, 2014, reisde met vrienden
11 mei 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel mooi resort. Leuke bediening. Ze zijn enthousiast, maken grapjes, laten je dingen zien en beantwoorden je vragen goed. Het verhaal achter heel het resort en personeel is erg mooi! Een Nederlander vroeg aan een ober in een restaurant wat zijn droom was. Hij vertelde een eigen resort/hotel. Zij vroeg hoeveel geld hij nodig had, dat was een x bedrag. Zoveel geld had ze niet maar terug in NL het geld opgehaald en het geld geven en ze zei erbij je kan 2 dingen doen 1 je gaat feesten en maakt het geld op 2 je maakt je droom waar. Nou hij had dus z'n droom waargemaakt en het personeel wat die in dienst heeft komt ook uit zijn dorp en die werken daar nu.

Verbleef: Mei, 2014
7 mei 2014 beoordeeld

Wat een fijne plek is dit. We werden opgehaald na onze busreis en werden welkom geheten met een welkomstdrankje en een gids met wat er allemaal te doen was.

Uiteindelijk hebben we erin totaal 2 nachten geslapen met een volle dag en een halve middag maar veel gedaan en goed geregeld.

Personeel is vriendelijk, eten is prima en de locatie is nog prachtiger. Wij zijn uiteindelijk op jeep-safari geweest, olifanten-safari en hebben een olifant mogen wassen in de rivier. Wat voor ons het hoogtepunt was van onze vakantie.

Het is wat duurder dan de meeste guesthouses in Nepal maar het is elke cent meer dan waard!

Kamertip: wij hadden kamer 603, tegenover het Olifantenverblijf. Nu ze een kleintje hebben kan het wel eens vo ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: April, 2014, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Sauraha in overweging
op 1.9 km afstand
nr. 4 van 12 in Sauraha
169 beoordelingen
op 29.4 km afstand
Pugdundee Safaris Barahi Jungle Lodge
Pugdundee Safaris Barahi Jungle ...
nr. 1 van 23 in Chitwan National Park
181 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Sapana Village Lodge geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Sapana Village Lodge

Adres: 3 Sauraha | Chitwan Nepal, Sauraha 32909, Nepal
Locatie: Nepal > Regio Centraal > Narayani Zone > Chitwan District > Sauraha
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Suites
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 29 B&B's / pensions in Sauraha
Prijsklasse: € 47 - € 56 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Sapana Village Lodge 3*
Aantal kamers: 28
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Hotels.com en Agoda, dus je kunt je reserveringen bij Sapana Village Lodge met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Sapana Village Hotel Sauraha

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?