“fijne plek”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Sapana Village Lodge
Beoordeeld als nr. 1 van 29 B&B's / pensions in Sauraha
7 mei 2014 beoordeeld

Wat een fijne plek is dit. We werden opgehaald na onze busreis en werden welkom geheten met een welkomstdrankje en een gids met wat er allemaal te doen was.

Uiteindelijk hebben we erin totaal 2 nachten geslapen met een volle dag en een halve middag maar veel gedaan en goed geregeld.

Personeel is vriendelijk, eten is prima en de locatie is nog prachtiger. Wij zijn uiteindelijk op jeep-safari geweest, olifanten-safari en hebben een olifant mogen wassen in de rivier. Wat voor ons het hoogtepunt was van onze vakantie.

Het is wat duurder dan de meeste guesthouses in Nepal maar het is elke cent meer dan waard!

Kamertip: wij hadden kamer 603, tegenover het Olifantenverblijf. Nu ze een kleintje hebben kan het wel eens vo ...
  • Verbleef: April, 2014, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling

27 april 2014 beoordeeld

Super in alle opzichten! Prachtige plek, zowel voor volwassenen als voor kinderen; medewerkers die zich in alles inzetten voor gasten en zelf overduidelijk plezier hebben in hun werk; prachtige kamers, een goed restaurant en een heerlijke tuin. Er zijn vanuit Sapana Village Lodge veel activiteiten te ondernemen, kortom: ik beveel deze plek aan iedereen aan!

• Verbleef: April, 2014, reisde met vrienden
23 april 2014 beoordeeld

Sapana Village Lodge is de ideale bestemming om heen te gaan als je Chitwan National Park wilt bezoeken in Nepal, vooral ook voor families! De lodge heeft prachtige kamers gedecoreerd in de lokale Tharu-stijl, gelegen in een mooie tuin met voldoende speelruimte en fijne schommelbanken en hangmatten. het restauarnt is goed en heeft een fantastisch terras met uitzicht op de rivier en alles wat daar gebeurt. Olifanten, vogels, vissers, kano's. Ieder moment van de dag boeit. Ook is er een heerlijke loungebar en worden er op een klantvriendelijke manier allerlei activiteiten georganiseerd. De staf spreekt enigszins Nederlands en is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Ik kan geen enkel minpunt bedenken voor deze prachtlodge die ook nog eens ontzettend stevig en duurzaam de lokale gemeenschap ondersteunt met onderwijs, gezondheidszorg en banen.

Kamertip: Er zijn wat oudere en nieuwere kamers. de laatste zijn misschien iets comfortabeler, maar over het g ...
  • Verbleef: April, 2014, reisde met familie
30 maart 2014 beoordeeld

Fantastisch en geweldig! Mocht je naar chitwan gaan, zou ik zeker nergens anders willen verblijven dan Sapana Village! Prachtige omgeving, mooie kamers, heerlijke sfeer, geweldig eten en aller belangrijkst: ontzettend vriendelijk personeel! Met alles staan ze klaar om je te helpen! Ook de activiteiten in het National Park worden door hen uitermate goed georganiseerd. Beste plek in heel Nepal waar ik heb verbleven!

• Verbleef: Maart, 2014, reisde alleen
21 maart 2014 beoordeeld

Ik heb hier 3 nachten geslapen, en de lodge is een heerlijke accomodatie ook als je een dagje even niks wil doen. Het personeel maakt t verblijf af; hun service is uitstekend, zijn erg behulpzaam en attent, en bovendien pro-actief. Er was een grote groep voor me met uitchecken, maar de rekening lag al klaar die hoefde ik alleen maar te checken, en ook t vervoer naar het busstation stond al klaar om me nog op tijd weg te brengen. De kamers zijn kleurrijk en zeer schoon, airco is nieuw en werkt, heerlijke stortdouche. De manager van t hotel woont op t terrein zelf, en is bijna altijd aanwezig of anders snel te bereiken mocht je vragen hebben. Ondanks de drukke tijd probeert hij toch regelmatig even persoonlijk met je te spreken. Ik reis heel veel, ook voor mijn werk naar alle uithoeken van de wereld, en Ik kan je deze lodge van harte aanbevelen.

• Verbleef: Maart, 2014, reisde alleen
27 januari 2014 beoordeeld

Kamers in verschillende gebouwen omgeven door een grote tuin met koffiebar, restaurant en winkeltje. Prettig en behulpzaam personeel. Goede uitval basis om uitstapjes te maken in de omgeving. Kom erg graag nog eens terug.

Kamertip: In januari kan het morgens en avonds erg koud zijn door de mist die er dan hangt.
  • Verbleef: Januari, 2014, reisde met vrienden
26 januari 2014 beoordeeld

Mooi gelegen aan de rivier. Restaurant met een prachtig uitzicht . Eten uitstekend en als je in de tuin zit ben je ook gast. Een heerlijke plek om een paar dagen te zijn. De bediening en het management uitermate vriendelijk en behulpzaam.

• Verbleef: November, 2013, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Sauraha in overweging
op 1.9 km afstand
nr. 4 van 12 in Sauraha
169 beoordelingen
op 29.4 km afstand
Pugdundee Safaris Barahi Jungle Lodge
Pugdundee Safaris Barahi Jungle ...
nr. 1 van 23 in Chitwan National Park
181 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Sapana Village Lodge geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Sapana Village Lodge

Adres: 3 Sauraha | Chitwan Nepal, Sauraha 32909, Nepal
Locatie: Nepal > Regio Centraal > Narayani Zone > Chitwan District > Sauraha
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Suites
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 29 B&B's / pensions in Sauraha
Prijsklasse: € 47 - € 56 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Sapana Village Lodge 3*
Aantal kamers: 28
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Hotels.com en Agoda, dus je kunt je reserveringen bij Sapana Village Lodge met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Sapana Village Hotel Sauraha

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?