Sapana Village Lodge
US$ 49*
US$ 40*
Priceline
26 januari 2014 beoordeeld

Mooi gelegen aan de rivier. Restaurant met een prachtig uitzicht . Eten uitstekend en als je in de tuin zit ben je ook gast. Een heerlijke plek om een paar dagen te zijn. De bediening en het management uitermate vriendelijk en behulpzaam.

• Verbleef: november 2013, reisde met een partner
21 december 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Top plek, service en eten . Must do als je naar chitwan gaat. Heerlijke oase van rust na het drukke India. Zeker een aantal dagen verblijven want ze hebben leuke activiteiten. Zou hier zo weee naar toe gaan!

Verbleef: december 2013, reisde met een partner
11 december 2013 beoordeeld

Een prachtige, sfeervolle plek waar je helemaal tot rust kunt komen. Je kunt genieten van het uitzicht, de bevolking, de smaakvolle lodges en alle excursies kun je ter plekke regelen.
Het personeel is uiterst behulpzaam en vriendelijk. Ik heb genoten. Echt een aanrader.

• Verbleef: november 2013, reisde met familie
9 december 2013 beoordeeld

We zijn 4 dagen in Sapana geweest. Hadden een mooie kamer met balkon. Een zwangere olifant als buurvrouw, echt te gek! Het uitzicht bij het restaurant op de rivier is super. Er is van alles te zien aan de rivier, badende mensen en olifanten. Het personeel van het resort doet er alles aan om het je naar de zin te maken. We zijn met Naran, de hotelmanager, op bezoek geweest in een Tharudorp en ook op 2 scholen. En hebben daarna thee gedronken bij hem thuis. Erg speciaal!
We hebben erg genoten van het baden met een olifant in de rivier. Alle winst van het resort vloeit weer terug naar de plaatselijke bevolking, dat sprak ons ook erg aan.
Kortom een echte aanrader! Ik zou er zo weer naar toe gaan!

Kamertip: Alle kamers liggen prima!
  • Verbleef: november 2013, reisde met vrienden
7 december 2013 beoordeeld

Een erg fijn en goed verzorgd resort met vriendelijk personeel.
Wij waren een boek vergeten na uitchecken. Deze is na soepel emailcontact naar ons volgend hotel gebracht (in Pokhara). Deze service en het 'meedenken' vinden wij typerend voor Sapana.
Wij vonden het ook van toegevoegde waarde dat Sapana veel aan ontwikkelingswerk doet in de directe omgeving met de opbrengsten van het resort.

• Verbleef: november 2013, reisde met een partner