“Goed vertoeven.”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Sapana Village Lodge
Beoordeeld als nr. 1 van 28 B&B's / pensions in Sauraha
27 januari 2014 beoordeeld

Kamers in verschillende gebouwen omgeven door een grote tuin met koffiebar, restaurant en winkeltje. Prettig en behulpzaam personeel. Goede uitval basis om uitstapjes te maken in de omgeving. Kom erg graag nog eens terug.

Kamertip: In januari kan het morgens en avonds erg koud zijn door de mist die er dan hangt.
  • Verbleef: Januari, 2014, reisde met vrienden
Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Sapana Village Lodge
Bekijk de nieuwste beoordelingen

26 januari 2014 beoordeeld

Mooi gelegen aan de rivier. Restaurant met een prachtig uitzicht . Eten uitstekend en als je in de tuin zit ben je ook gast. Een heerlijke plek om een paar dagen te zijn. De bediening en het management uitermate vriendelijk en behulpzaam.

• Verbleef: November, 2013, reisde met een partner
21 december 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Top plek, service en eten . Must do als je naar chitwan gaat. Heerlijke oase van rust na het drukke India. Zeker een aantal dagen verblijven want ze hebben leuke activiteiten. Zou hier zo weee naar toe gaan!

Verbleef: December, 2013, reisde met een partner
11 december 2013 beoordeeld

Een prachtige, sfeervolle plek waar je helemaal tot rust kunt komen. Je kunt genieten van het uitzicht, de bevolking, de smaakvolle lodges en alle excursies kun je ter plekke regelen.
Het personeel is uiterst behulpzaam en vriendelijk. Ik heb genoten. Echt een aanrader.

• Verbleef: November, 2013, reisde met familie
9 december 2013 beoordeeld

We zijn 4 dagen in Sapana geweest. Hadden een mooie kamer met balkon. Een zwangere olifant als buurvrouw, echt te gek! Het uitzicht bij het restaurant op de rivier is super. Er is van alles te zien aan de rivier, badende mensen en olifanten. Het personeel van het resort doet er alles aan om het je naar de zin te maken. We zijn met Naran, de hotelmanager, op bezoek geweest in een Tharudorp en ook op 2 scholen. En hebben daarna thee gedronken bij hem thuis. Erg speciaal!
We hebben erg genoten van het baden met een olifant in de rivier. Alle winst van het resort vloeit weer terug naar de plaatselijke bevolking, dat sprak ons ook erg aan.
Kortom een echte aanrader! Ik zou er zo weer naar toe gaan!

Kamertip: Alle kamers liggen prima!
  • Verbleef: November, 2013, reisde met vrienden
7 december 2013 beoordeeld

Een erg fijn en goed verzorgd resort met vriendelijk personeel.
Wij waren een boek vergeten na uitchecken. Deze is na soepel emailcontact naar ons volgend hotel gebracht (in Pokhara). Deze service en het 'meedenken' vinden wij typerend voor Sapana.
Wij vonden het ook van toegevoegde waarde dat Sapana veel aan ontwikkelingswerk doet in de directe omgeving met de opbrengsten van het resort.

• Verbleef: November, 2013, reisde met een partner
3 december 2013 beoordeeld

Samen met mijn familie heb ik 5 nachten in de lodge verbleven. We hebben genoten. Het eten was perfect (vooral de hapjes zijn een aanrader)! En de lassies waren ook erg lekker. 's Avonds na het eten kregen we heerlijke koffie (latte, cappuccino of espresso). Het personeel was altijd vriendelijk en niets was te gek. We hebben ook een aantal excursies ondernomen die perfect geregeld waren door Dhruba Giri, de general manager. De kanotocht is een echte aanrader. Je kunt tijdens deze tocht krokodillen spotten, maar het meest bijzonder is toch wel de absolute stilte. De opbrengsten van de lodge worden geïnvesteerd in de lokale gemeenschap; ik zou daarom zeker even op bezoek gaan bij het naaiatelier op een steenworp afstand. En voor de ultieme ontspanning is een massage ook iets waar je zeker van zult genieten.

• Verbleef: November, 2013, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Sauraha in overweging
op 1.9 km afstand
nr. 1 van 14 in Chitwan National Park
401 beoordelingen
op 29.4 km afstand
Pugdundee Safaris Barahi Jungle Lodge
Pugdundee Safaris Barahi Jungle ...
nr. 1 van 23 in Chitwan National Park
180 beoordelingen
op 1.9 km afstand
Eden Jungle Resort
Eden Jungle Resort
nr. 4 van 12 in Sauraha
168 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Sapana Village Lodge geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Sapana Village Lodge

Adres: 3 Sauraha | Chitwan Nepal, Sauraha 32909, Nepal
Locatie: Nepal > Regio Centraal > Narayani Zone > Chitwan District > Sauraha
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Suites
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 28 B&B's / pensions in Sauraha
Prijsklasse: € 40 - € 55 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Sapana Village Lodge 3*
Aantal kamers: 28
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Hotels.com en Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Sapana Village Lodge met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Sapana Village Hotel Sauraha

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?