“Goed gastheerschap”
Beoordeling van Brasserie Dertien

Brasserie Dertien
Reserveren met
Brasserie Dertien is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Heeten
31 mei 2018 beoordeeld

Ons motto is, hoe kleiner de kaart, hoe meer aandacht er gaat naar de gerechten. Dat is hier zeker het geval. Perfecte prijs/ kwaliteit verhouding. Bediening is boven gemiddeld goed! We voelen ons elke keer weer goed in de watten gelegd en er is aandacht voor zowel de klant als de producten. Ook de aankleding van de brasserie en het terras is gezellig en verzorgd. 1 van onze lievelingsplekken in de buurt voor een borrel en/ of een hapje eten.
Leonie & Joris

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heeeerlijk gegeten, super bediening. Mooie ambiance en relaxte sfeer.
Iets afwijken van het menu is geen probleem. Kortom aanrader!

2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben gezellig kunnen koffiedrinken met vrienden, ondanks dat de tafel was gereserveerd. Heerlijke warme appeltaart met cappuccino en een likeurtje erbij. Vriendelijke bediening en een mooie ambiance. Aanrader!

1 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke brasserie, lekker ‘relatief eenvoudig’ eten voor een prima prijs. Bediening is vriendelijk. In de zomer kun je hier ook lekker buiten zitten. Aanwinst voor het dorp.

22 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie zaak, leuke aankleding en genoeg eten wat mooi en smaakvol word opgediend. Zowel voor lunch als diner en een borrel een leuk adres. Kinderen zijn er ook welkom en daar word met alles rekening gehouden.

Reizigers die Brasserie Dertien bekeken, bekeken ook

Raalte, Overijssel
Mariënheem, Overijssel

In Brasserie Dertien geweest? Deel je ervaringen!