“Jammer van onze omrit voor tussenstop”
Beoordeling van Badenheimer Hof

Badenheimer Hof
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Badenheim
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Stukje omgereden vanwege geweldige review. Wat een tegenvaller. We waren de enigen daar. De WC’s en tafel waren niet schoon. Toen ik erop wees kreeg mijn dochter mijn vieze placemat en ik de schone van haar. Het zag er ongezellig uit. De prijzen van menu klopten niet met rekening. Was maar een eurootje (per gerecht!) zei de ober. Het eten was te zout. Plafond in sanitair was naar beneden gestort en nog niet opgeruimd. Verder wel aardige gastheer.

Datum van bezoek: augustus 2021

Datum van bezoek: maart 2018
11 februari 2018 beoordeeld

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die Badenheimer Hof bekeken, bekeken ook

In Badenheimer Hof geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.