“Pannenkoeken”
Beoordeling van Sevink Molen

Sevink Molen
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Meddo
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Onverwachts met familie een pannenkoek komen eten. Personeel vlot en correct tegen de gasten, maar onderling merkten we behoorlijk gekibbel. O.a. over (niet afgewassen) bestek. Lijkt toch niet netjes. Pannenkoeken waren erg lekker, evenals het (tomaten)soepje met stokbrood vooraf. Mooi plekje in een fijne omgeving.

Datum van bezoek: september 2019
14 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een schitterende wandeling rond Hilgelo gezellig geluncht op het mooie terras met uitzicht over het water. Lekkere tosti's met een radler heerlijk in het zonnetje . Vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: mei 2019

In Sevink Molen geweest? Deel je ervaringen!