“Echte Griekse gastvrijheid op uw bord.”
Beoordeling van Veranta

Veranta
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Trapeza
1 juni 2018 beoordeeld

We hebben 4 opeenvolgende dagen in dit restaurant gegeten. Prachtig terras met zicht op Diakopto en Egio. Vriendelijk onthaal door de eigenaar en een grote keuze aan echte Griekse schotels. Wij aten oa verse vis ,geit, konijn ,omelet met asperges. Ruime schotels aan schappelijke prijzen. Nadien werd door de uitbater nog een afsluiter aangeboden.
Kortom smakelijke Griekse gastvrijheid! Een échte aanrader.
En alle lof voor zijn vrouw die in de keuken staat.

gisteren beoordeeld via mobiele applicatie

1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

2 weken geleden beoordeeld

7 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Veranta bekeken, bekeken ook

Diakofto, Achaea Region
Trapeza, Achaea Region

Elaionas, Achaea Region
Diakopto, Achaea Region

Akrata, Achaea Region
Kalavrita, Achaea Region

In Veranta geweest? Deel je ervaringen!